  • Data: 2003-06-30 18:16:54
    Temat: Odp: kradzież karty
    Od: "pedro" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@d...pm.waw.pl...

    > A jakies dodatkowe szczegoly? Czy uzywales jej przed (samym) napadem?
    > Czy to na pewno bankomat (moze bank albo poczta)? Biorac pod uwage
    > kradziez dokumentow, ta opcja wydaje sie realna.
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    Dzis jest wszystko jasne:
    Karta została zatrzymana w bankomacie. Gość włożył ją do maszyny i dopiero
    po 2. operacji karta została zablokowana (1 operacja została wykonana 5 min.
    po blokadzie przez citi)

    Ale co najwazniejsze z tej historii: ustaliłem, że za 400 zł na rynku można
    kupić skaner, którym bez problemu można PIN wydobyć z karty...

    ---
    pozdrawiam
    Pedro