  • Data: 2003-10-25 12:14:41
    Temat: RE: Absurdalny zapis regulaminu KK w Citi
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    > no bo teraz tak bedzie; na nowych wnioskach o wydanie karty
    > posiadacz suplementu musi zlozyc rowniez podpis

    Przed chwila przepytalem z tego pania z CitiPhone, która proponowala mi
    karte dodatkowa i upierala się ze na pewno wystarczy karte dodatkowa
    tylko zamowic telefonicznie, a osoba ktorej ma być wydana musi
    telefonicznie potwierdzic zgode i zapoznanie się z regulaminem, ale nic
    nie podpisuje. Co mnie zdziwilo, bo wzor podpisu uzytkownika karty
    dodatkowej bank powiniehn mieć zgodnie z ustawa o EIP.
    Znaczenia praktycznego tego kontrowersyjnego paragrafu wyjasnic nie
    potrafila.

    Kto ma racje, bulba czy citiphone (znajac citiphone to pewnie bulba :D).
    ?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl