  • 11. Data: 2016-04-27 02:31:35
    Temat: Re: R-Dealer
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Konfabulator Konfabulatorski wrote:

    > Sprawdzałem o różnych porach. Ale napisałem do nich wczoraj bez nadzieji,
    > że to coś da i dzwonili dziś, że te moje kursy to "błąd aplikacji",
    > cokolwiek by to miało znaczyć. Podobno od jutra będą zupełnie inne, jutro
    > zobaczymy czy inne znaczy lepsze.

    Zapomniałem dzisiaj sprawdzić jaki jest spread na USD/PLN na R-Dealer -
    niestety platforma działa tylko do 19:30 - sprawdzę jutro.

    Natomiast spread 9gr wydaje mi się za duży - powinien być około 2 do 3 gr.

    Jak już gadamy o platformie R-Dealer - to dla mnie ma ona kilka innych wad:

    1) auto wylogowanie po 30 minutach - trzeba zmieniać zakładkę na "Historia",
    żeby nie wylogowało - to jest bardzo irytujące.

    2) napisana we Flash jak cały Raifek - nie działa na części przeglądarek

    3) brak jasnego pokazania, gdzie jest Forex i jak się rozkłada spead - tzn.
    czy jest symetrycznie na zakup/sprzedaż czy nie

    4) teraz się okazuje, że brak informacji o grupie taryfowej w jakiej jesteś
    jako klient - wiadomo, że spread zależy od taryfy - pewnie są tacy, którzy
    mają spread 0.5gr a są może i tacy, co mają spread 0gr; z drugiej strony
    grupa taryfowa ze spreadem 9gr to jest przegięcie

    --
    Wysłane z pola.

  • 12. Data: 2016-04-27 08:22:28
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Po tych magicznych zmianach mam spred ok. 1,2 gr. Naprawdę nieźle. Do moich celów
    wystarczy. I obsługi klienta powinni uczyć inne banki. Inny bank powiedział mi
    wprost, że ma mnie w dupie. Wypowiedzenie ma już w toku, teraz wydzwaniają
    dlaczego...

  • 13. Data: 2016-04-27 08:57:16
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

> [...]

    > moich celów wystarczy. I obsługi klienta powinni uczyć inne banki. Inny
    > bank powiedział mi wprost, że ma mnie w dupie. Wypowiedzenie ma już w

    Ja mam na USD 2.2gr - czyli więcej. Cinkciarz ma dla <50000 spread 2.8gr -
    zwracam na to uwagę, ponieważ na stronie głównej prezentowany jest kurs dla
    wymiany >=50000 i tam jest spread 1.7gr

    --
    Wysłane z pola.

  • 14. Data: 2016-04-27 10:42:42
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26-04-2016 o 23:53, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Nasze prawo upadłościowe jest tak słabe, że upadek takiego kantoru to 100% straty,
    a bank to jednak te 100 tys EUR gwarancji, o ile one za PISu jeszcze działają.

    Sprawdź dokładnie czy ten R-dealer, rkantor czy jak to się tam zwie
    podlega pod BFG.
    Na www się tym nie chwalą, na pobieżny rzut oka wygląda to na oddzielny
    podmiot od banku.

  • 15. Data: 2016-04-27 16:30:49
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 10:42, klaus pisze:
    > Sprawdź dokładnie czy ten R-dealer, rkantor czy jak to się tam zwie
    > podlega pod BFG.
    > Na www się tym nie chwalą, na pobieżny rzut oka wygląda to na oddzielny
    > podmiot od banku.

    R-kantor nie ma gwarancji BFG.

    --
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-04-27 17:54:44
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie wiem co to jest R-Kantor, ale w R-Dealer żadne pieniądze nie opuszczają Banku.
    Jest to transakcja natychmiastowa, czyli w tym samym momencie na jednym rachunku
    bankowym powstaje obciążenie i uznanie na drugim rachunku wewnątrz banku.