eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku › Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku
  • Data: 2020-05-14 11:22:49
    Temat: Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, a nie mam doświadczenia z PKO BP. Czy ten bank:

    1. Zwalnia z opłat np. na rok tak jak robią to inne banki w przypadku chęci
    zgłoszenia rezygnacji (wypowiedzenia umowy) z KK ?

    2. Czy można zrezygnować telefonicznie ?

    3. Jeśli trzeba się udać do oddziału to trzeba oddać plastik, czy też można zastrzec
    i po bólu ?

    Jarząbek