  • 1. Data: 2002-02-21 14:20:54
    Temat: Przenoszenie rachunku pomiedzy oddzialami w BZWBK (dlugie)
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Witam wszystkich,
    chcialbym opisac czego sie mozna dowiedziec w BZWBK nt. przenoszenia
    rachunku. Jak zwykle okazalo sie, ze BZWBK to jedna wielka dezinformacja.
    Ale zacznijmy od poczatku:

    Bylem dzisiaj w swoim oddziale i o to czego sie dowiedzialem:
    prosze w tym oddziale, do ktorego chce pan przeniesc konto otworzyc
    rachunek, zlozyc dyspozycje zamkniecia rachunku w obecnym oddziale, oddac
    karty, a po 2 miesiacach, czyli po zamknieciu rachunku pana dokumenty
    zostana przeslane do wskazanego oddzialu. Czyli jezeli ktos ma karte VC to
    moze ja sobie darowac na 2 miesiace, poniewaz trzeba przez 3 miesiace miec
    konto lub poczekac na papiery, aby ja dostac.... No juz nie mowie o oplacie
    za nowa karte... No coz, stwierdzilem, ze to bez sensu. No ale zadzwonilem
    na infolinie- po dlugim stukaniu w klawisze dostalem sie do infolinii
    BZWBK24 i spytalem sie jak to jest z tym przenoszeniem rachunku. Mily Pan
    powiedzial - bez problemu - karty mozna spokojnie dopisac do innego numeru
    rachunku, tak wiec nie trzeba byc pozbawiony na jakis czas kart no i nie
    trzeba ponownie placic....
    No coz - stwierdzilem, ze dla uzyskania "wartosci usrednionej" zadzwonie do
    oddzialu, gdzie chce przeniesc konto..... Kolejna mila pani powiedziala, ze
    karty niestety musza byc nowe :(. Ale tez powiedziala, ze aby otrzymac jak
    najszybciej nowe, to przyniesc historie za ostatnie 6 miesiecy. No ale to
    tez na pewno troche trwa no i jeszcze musza te karty wyprodukowac... Ale
    jeszcze dowiedziala sie, ze mozna przeniesc konto (cale, ze szystkimi
    dokumentami) w ciagu maks. 2 tygodni (w moim obecnym oddziale trwa to 2
    miesiace !!!). Jezeli bym ladnie poprosil w obecnym oddziale, zeby sie
    streszczyli oraz przypilnowal wszystkiego w przyszlym moim oddziale, wtedy
    moze i to by sie zamknelo w 4 dniach :). Oczywiscie kart nowe :(. No coz,
    myslalem, gdzie by tu jeszcze zadzwonic no i padlo na Centrum Kart - tam
    jedno krotkie pytanko - czy mozna, przy zmianie oddzialu, zostawic karty
    (tzn. zeby oni je przypisali do innego rachunku), powiedziano mi, ze
    niestety nie - jedynie w ramach jednago oddzialu ale moga byc rozne filie
    :(.
    Eehhh.. ile to roznych ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.....
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 2. Data: 2002-02-21 14:46:56
    Temat: Re: Przenoszenie rachunku pomiedzy oddzialami w BZWBK (dlugie) -tez dlugie.
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    > pozdrawiam
    > Wookasch

    Mam niestety bardzo podobne doswiadczenie: dawno temu przyszedlem do jednego
    z oddzialow jeszcze wtedy BZ S.A. i postanowilem otworzyc tam konto +EM+VE.
    Mily pan powiedzial mi, ze nia ma problemu z wyrobieniem od reki karty
    kredytowej Eurocard MasterCard jezeli tylko przedstawie historie konta jakie
    mialem otwarte w innym banku za trzy ostatnie miesiace. Przynioslem co
    trzeba i wtedy dowiedzialem sie, ze wartaloby zebym jeszcze doniosl bankowi
    zaswiadczenie z firmy o srednich zarobkach z ostatnich trzech miesiecy oraz
    zaswiadczenie o zatrudnieniu. Po kolejnej wizycie otrzymałem informacje abym
    zglosil sie w przyszlym tygodniu po odbior obu kart (Visy i Mastercarda) bo
    dopełnilem juz wszelkich formalnosci. Jakiez było moje zdziwienie kiedy przy
    nastepnej wizycie otrzymalem karte VE i zostalem jednoczesnie poinformowany,
    ze nie mam prawa do ubiegania się o karte EM bo nie mam otworzonego rachunku
    w BZ przez co najmniej 6 miesiecy!!! Na moje skromne pytanie jak to sie
    stalo, ze bank zapewnil mnie o wyrobieniu karty o zlozeniu odpowiednich
    dokumentow i historii rachunku z poprzedniego banku zobaczylem tylko
    rozlozone szeroko rece dysponenta!!! No coz mialem robic? Zamknalem konto od
    razu w tym samym dniu tracac na formalnosci i lazenie do oddzialu 4
    tygodnie... -ale bylem cierpliwy :))).
    Pozdrowionka, Wall.

  • 3. Data: 2002-02-21 18:09:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mily pan powiedzial mi, ze nia ma problemu z wyrobieniem od reki karty
    > kredytowej Eurocard MasterCard jezeli tylko przedstawie historie konta
    jakie
    ~^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Od kiedy BZ S.A. ma w ofercie kredytową MC ?
    Czyżby mi coś umknęło ?
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-23 11:37:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 19:09:04 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Od kiedy BZ S.A. ma w ofercie kredytową MC ?
    >Czyżby mi coś umknęło ?

    Zaden, pewnie chodzilo o obciazeniowa MC
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl