  • 1. Data: 2002-02-21 14:39:31
    Temat: Jaki bank: mBank czy LGNet, a moze inny?
    Od: Gienek <g...@u...edu.pl>

    Chce zalozyc konto www w jakims banku.
    Porownujac oferty bankow wybralem dwa: mBank i LGNet (LG Petro). Ten drugi
    ma wyzsze oprocentowanie, ale nie wiem jak z jego funkcjonowaniem?
    Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

  • 2. Data: 2002-02-23 22:42:28
    Temat: Re: Jaki bank: mBank czy LGNet, a moze inny?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > Porownujac oferty bankow wybralem dwa: mBank i LGNet (LG Petro). Ten drugi
    > ma wyzsze oprocentowanie, ale nie wiem jak z jego funkcjonowaniem?
    > Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

    wlasnie sobie zalozylem oba :)
    a do LG przekonalo mnie to ze mam oddzial pod nosem i ze dostane
    karte maestro (dotychczas mam same visy) :)