  • 1. Data: 2002-01-01 12:57:29
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    rachunek notariusza, podpisujesz
    Teraz pewnie bedziesz mial
    ;).
    oddziale dokonanie przelewu po
    dzwoni, bank przefaksowuje

    > Wy sobie naoprawdę potraficie sprawę
    komplikować. To już chyba
    > naprawdę wygodniej kasę gotówką przynieść...

    z tym przelewem będzie nie w

    > Twierdziła? A na jakiej podstawie? A jak
    wycofasz przelew? To sąd,
    > ściganie, zabawa...
    >
    > Ja jestem zwolennikiem bezgotówkowych rozliczeń.
    Dla mnie sklepy nie
    > przyjmujące kart to sklepy nieistniejące. Wiele
    rzeczy kupuję przez
    > Internet... Ale w są przypadki, gdy gotówką
    prościej i wygodniej.

    Tak, tylko że w przypadku rozliczeń gotówkowych
    nie masz gwarancji/pewności co do autentyczności
    otrzymanych pieniędzy. Nawet przekazanie ich w
    obecności notariusza, przy podpisywaniu umowy nic
    nie pomoże (a wrecz może zaszkodzić:-).

    Sark