  • 1. Data: 2002-01-01 12:14:08
    Temat: Re: %% w mbanku w dol od 1 stycznia
    Od: <m...@p...pl>

    Gdzie tu sa obrazliwe slowa?!?!?!?! bo onet wrzeszczy mi ze takowych ponizej
    uzywam:

    i t a k dlugo byli powyzej sredniej % bankow internetowych
    Oby im s t r a t e g i a T O i P s i e n i e z m i e n i
    ła j a k w F o r t i sBanku

  • 2. Data: 2002-01-02 10:20:12
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik <m...@p...pl> napisał w wiadomości
[...]

    *
    Reklama negatywna konkurencji ale czy moderator jest az tak przenikliwy?
    BTW to mozna kogos obrazic tytulujac go inzynierem jak wokol same
    doktory :-))))
    M.