  • 1. Data: 2006-11-22 08:53:30
    Temat: LUKAS vs ING Śląski
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Chciałem jeszcze poznać Wasze porównania obu tych banków. Chodzi mi o
    konto z dostępem przez Internet, czyli konkretnie o porównanie e-konto
    PRo w LUKASIE z kontem STANDARD lub KOMFORT w ING.

  • 2. Data: 2006-11-22 10:35:44
    Temat: Re: LUKAS vs ING Śląski
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Chciałem jeszcze poznać Wasze porównania obu tych banków. Chodzi mi o
    > konto z dostępem przez Internet, czyli konkretnie o porównanie e-konto PRo
    > w LUKASIE z kontem STANDARD lub KOMFORT w ING.

    ING nie polecam - za bardzo majstrują w cenniku. Nagle sie okazuje że
    promocja się konczy i masz przelewy za 0,50 zł. itp. itd. Tak jest nawet
    kilka razy w roku. Np teraz na bezpłatne przelewy w koncie standard promocja
    kończy sie w grudniu.

    Próbują na się wycisnąć z klienta prowizje za obsługę. Odradzam jako były
    użytkownik

    pzdr

  • 3. Data: 2006-11-22 16:24:53
    Od: "sygnetmk3" <s...@o...pl>

    Pracuje w ING tylko zajmuje się Kredytami Hipotecznymi.
    Mam konto w tym Banku i jestem zadowolony.
    Co do promocji, jest po to aby wyprubować konto,a w czasie jej wiele sie
    oszczędza.
    A jak ci nie bedzie pasować zawsze można zrezygnować. Z tego co wiem to
    można zyskać 50zł do konca roku za friko ze sie założy i dokona jakiegoś
    przelewu, nieznam do końca oferty ale jest bardzo interesująca.
    Ja osobiście nie narzekam.

  • 4. Data: 2006-11-22 16:50:23
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > A jak ci nie bedzie pasować zawsze można zrezygnować.

    Niby tak, ale:
    1) traci się czas na zakładanie konta w innym banku, wpisywanie odniorców
    przelewów itp, likwidację debetów kredytów itd - spory kłopot
    2) nie ma sie dostepu do historii konta w wersji elektronicznej, a papiery
    sie często zawieruszają

    Gdyby w centrali ING pejsaci byli mniej pazerni na kasę klientów, byłoby
    ok - ale w tej chwili trudno okreslić ile się za konto rocznie zapłaci np
    czy łaskawie przedłużą promocje w nowym roku na przelewy w Standardzie czy
    też juz nastał ten moment , że zaczną rżnąc klientów na kasie - bo wg takiej
    sinusoidy ING działa. Moim zdaniem szkoda czasu na taki bank

    pzdr
    j.

  • 5. Data: 2006-11-22 17:24:39
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

> [...]
    > też juz nastał ten moment , że zaczną rżnąc klientów na kasie - bo wg
    > takiej sinusoidy ING działa. Moim zdaniem szkoda czasu na taki bank

    z tego co pamietam to "promocja" na darmowe przelewy jest do grudnia
    ale 2007 roku.

  • 6. Data: 2006-11-22 17:37:49
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > z tego co pamietam to "promocja" na darmowe przelewy jest do grudnia
    > ale 2007 roku.

    Własnie na taka "pamięć " klientów ta firma liczy. Zobacz :
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

    10* Brak opłat obowiązuje do 28.12.2007r.

    Zobacz też ile jest podpunktów dopisanych "maczkiem" w cenniku . To planowa
    polityka ING. Trzeba nie mieć do siebie szacunku , aby tam miec konto.

    pzdr
    j.

  • 7. Data: 2006-11-22 17:41:57
    Temat: errata
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    tak miałeś rację: Brak opłat obowiązuje do 28.12.2007r. W zeszłym roku
    było do 28.12.2005. Podtrzymuje jadnak swoją tezę o zbytnim mieszaniu w
    cenniku

    pzdr
    j.

  • 8. Data: 2006-11-23 15:16:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał w wiadomości
    > Chciałem jeszcze poznać Wasze porównania obu tych banków. Chodzi mi o
    > konto z dostępem przez Internet, czyli konkretnie o porównanie e-konto PRo
    > w LUKASIE z kontem STANDARD lub KOMFORT w ING.

    ING nie polecam, jedynie moze OKO (darmowe). Zdecydowanie wybieraj
    Lukasa -e-pro po spenieniu kilku warunkow mozesz miec calkowicie za darmo.
    Poza tym w ING dla Standard tylko jedna sesja elixiru wychodzacego (I
    ranna).

  • 9. Data: 2006-11-23 16:32:57
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Uzywam w ING konta z LWEM dla firm i jestem bardzo zadowolony, w porownaniu
    do innych bankow
    podstawowa zaleta to na dzien dobry brak ograniczen na przelewy prosta
    obsluga przez Net , jedyne czego brakuje to wyszukiwarki przelewow.
    Korzystalem z takich bankow jak MBANK,PKOBP,PKO,WBK i moge stwierdzic ze w
    porownaniu do ING to dinozaury.

  • 10. Data: 2006-11-28 11:45:25
    Od: "jjjjjjjjjjj" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > obsluga przez Net , jedyne czego brakuje to wyszukiwarki przelewow.
    > Korzystalem z takich bankow jak MBANK,PKOBP,PKO,WBK i moge stwierdzic ze w

    jest, wyszukiwanie zaawansowanie w Historii rachunku