  • 1. Data: 2016-01-11 18:55:45
    Temat: Przelewy24 - pytanie teoretyczne
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Może ktoś z Was będzie się orientował: czy da się w sklepie, który ma
    produkty w cenach podawanych EUR i wdrożoną obsługę płatności Przelewy24
    z kont bankowych, zapłacić z konta gotówkowego za towar w EUR? Czy z
    konta ze złotówkami zostanie pobrana kasa i zamieniona na EUR (po
    przeliczeniu przez Przelewy24)?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2016-01-12 09:54:08
    Temat: Re: Przelewy24 - pytanie teoretyczne
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Krystek wrote:
> [...]
    > Przelewy24 z kont bankowych, zapłacić z konta gotówkowego za towar w
    > EUR? Czy z konta ze złotówkami zostanie pobrana kasa i zamieniona na

    Mysle ze sklep to sam przelicza i formularz platnosci nie ma ceny w EUR tak
    naprawde.

    Sklepy czesto maja 10tki walut, po prostu to jakis tam sredni kurs jak maja
    polski system platnosci to placisz NORMALNIE W ZLOTOWKACH wg ich kursu
    (sklepu).

  • 3. Data: 2016-01-13 23:02:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 11.01.2016 o 18:55, Krystek pisze:

> [...]
    > z kont bankowych, zapłacić z konta gotówkowego za towar w EUR? Czy z
    > konta ze złotówkami zostanie pobrana kasa i zamieniona na EUR (po

    No to sprawdziłem: Przelewy24 istotnie obsługują już płatności
    bezpośrednio w euro, a w każdym razie interfejs to przewiduje - tyle
    tylko, że na liście dostępnych form płatności pojawia mi się tylko
    przedpłata przelewem i jakiś TrustPay. (A ten TrustPay z kolei otwiera
    się po słowacku...)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2016-01-14 22:55:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-01-13 23:02, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > tylko, że na liście dostępnych form płatności pojawia mi się tylko
    > przedpłata przelewem i jakiś TrustPay. (A ten TrustPay z kolei otwiera

    A mnie to korciło i zadzwoniłem do nich. Dowiedziałem się, że można
    podpiąć rachunek w Euro do konta klienta, więc wszystkie wpłaty ze
    sklepu internetowego, który sprzedaje towary nie w złotówkach trafiają w
    walucie rachunku i w takiej samej walucie są przekazywane na konto.

    Niestety, nie da się zapłacić polskim przelewem z rachunku w PLN (by
    sobie Przelewy24 przekonwertowały na EUR po swoim kursie i wpłaciły
    klientowi). Kartami się da.

    W PayPal-u dla kont firmowym niestety się nie da i oprócz prowizji za
    przyjmowanie wpłat zarabiają jeszcze na przewalutowaniu na złotówki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/