  • 1. Data: 2010-09-13 11:56:14
    Temat: Przelewy z dwóch kart kredytowych
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Witam,
    wpadłem na pomysł jak wykorzystać limit z dwóch kart kredytowych i
    chciałem poddać go weryfikacji na grupie.Celem jest wykorzystanie
    środków na karcie, bez płacenia odsetek.

    Opis:
    - k1,k2: karta kredytowa 1 i 2,
    - kon: konto bankowe na ktore przelewamy X pieniedzy, stan początkowy
    konta: zero
    - przelewy z kart kredytowych wykonywane są poprzez moneybookers,
    - strzałka wskazuje kierunek przepływu przelewu

    miesiąc (1)
    k1->X
    X->kon

    miesiąc (2)
    k2->k1
    k1->X
    X->kon

    miesiąc (3)
    X->k2
    k2->k1
    k1->X
    X->kon

    miesiąc (4)
    X->k2
    k2->k1
    k1->X
    X->kon

    miesiąc (5)
    X->k2
    k1->X
    X->kon

    Miesiące 2-5 powtarzają się.
    Z kart kredytowych wypłacane są środki w wysokości równej wysokości
    wpływów na konto.

    Co uzyskujemy?
    Przez pierwsze dwa miesiące wydajemy 3*x pieniędzy, później przez dwa
    miesiące wydajemy tylko 2*x pieniędzy itd., później cykl się
    powtarza.

    Mam tylko wątpliwości czy przelewy z kart kredytowych tylko w jednym
    celu nie spowoduje jakiejś reakcji banku?

    Pozdrawiam,
    gohohgle

  • 2. Data: 2010-09-13 12:07:04
    Temat: Re: Przelewy z dwóch kart kredytowych
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-13 13:56, gohohgle pisze:
    > Witam,
    > wpadłem na pomysł jak wykorzystać limit z dwóch kart kredytowych i
    > chciałem poddać go weryfikacji na grupie.Celem jest wykorzystanie
    > środków na karcie, bez płacenia odsetek.

    Brawo, wymysliles rolowanie zadluzenia. Odsetki i tak zaplacisz, wplata
    na moneybookers kosztuje. Jest to niezgodne z regulaminem mb wiec moze
    sie po jakims czasie nagle okazac ze jestes bez kasy za to z
    niesplaconym obciazaniem na karcie.

  • 3. Data: 2010-09-13 18:49:43
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On 13 Wrz, 14:07, spammtrapp <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > na moneybookers kosztuje. Jest to niezgodne z regulaminem mb wiec moze
    > sie po jakims czasie nagle okazac ze jestes bez kasy za to z

    Proszę podać punkt w regulaminie, który tego zabrania. Bo przelewy z
    KK są jak najbardziej możliwe.

  • 4. Data: 2010-09-13 19:47:46
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-13 20:49, gohohgle pisze:
    > Bo przelewy z
    > KK są jak najbardziej możliwe.

    A wiesz jakie są koszty tych przelewów i koszty mb?

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-09-13 20:52:55
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    > Proszę podać punkt w regulaminie, który tego zabrania. Bo przelewy z
    > KK są jak najbardziej możliwe.

    Zapisy o praniu brudnych pieniędzy. Masz racje, nie jest to zapis wprost
    dotyczacy opisanej przez Ciebie sytuacji. Ale nie jest naciągany?
    Czytalem o dwóch przypadkach gdy gostkom zablokowano pieniadze na koncie
    do czasu uwierzytelnienia - wlasnie w podobnej sytuacji.

    Druga rzecz, zapomniales o kosztach tej bezodsetkowej operacji.
    Wpłata na MB:
    1.90% wplacanej kwoty
    Wypłata:
    7.07zł

    Zwróc jeszcze uwage na to że MB ma okreslony limity na przelewy i na wpłaty.
    Np u mnie jest to:
    7857 dla wpłaty karta kredytową. opłata od tego to 149.28.

  • 6. Data: 2010-09-14 06:29:07
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On 13 Wrz, 22:52, spammtrapp <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Np u mnie jest to:
    > 7857 dla wpłaty karta kredytową. opłata od tego to 149.28.

    Dlatego właśnie miałem wątpliwości co do takiej częstości generowania
    przelewów z kart kredytowych. Uważam jednak, że raz na miesiąc/dwa
    miesiące można bez obaw przelać z KK potrzebne pieniądze. Jeśli chodzi
    o opłaty to są one niższe niż tradycyjny przelew z KK.

  • 7. Data: 2010-09-14 16:25:42
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 08:29, gohohgle pisze:
> [...]
    > miesiące można bez obaw przelać z KK potrzebne pieniądze. Jeśli chodzi
    > o opłaty to są one niższe niż tradycyjny przelew z KK.

    Jesli mozesz to idź do kasyna, kup zetony za pomoca KK a nastepnie je
    zwróc :) To chyba najstarszy numer w tym temacie:)

  • 8. Data: 2010-09-14 16:37:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    spammtrapp pisze:

    > Jesli mozesz to idź do kasyna, kup zetony za pomoca KK a nastepnie je
    > zwróc :) To chyba najstarszy numer w tym temacie:)

    No ale chyba kasyna działają jak bankomaty? (operacje gotówkowe)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-09-14 17:01:40
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 18:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > No ale chyba kasyna działają jak bankomaty? (operacje gotówkowe)

    Nie rozumiem. _Kupujesz_ zetony a pozniej je zwracasz.
    "Niektórzy polecają kasyna gry, gdzie kartą można dokonać zakupu
    żetonów, by później zamienić je na gotówkę z którą wychodzi się z
    kasyna. Inni natomiast dokonują w sklepie zakupu kartą towaru o dużej
    wartości, potem zwracają go, jednoczenie otrzymują zwrot ceny w gotówce.
    Większość tych sposobów jest niestety obarczona ryzykiem, dlatego
    najczęściej korzystają z nich osoby naprawdę zdesperowane. "
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=222
    jak widac artykuł z 2007 roku :)

  • 10. Data: 2010-09-14 17:09:13
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    spammtrapp pisze:

    > Nie rozumiem. _Kupujesz_ zetony a pozniej je zwracasz.

    Na Poczcie też "kupujesz" znaczki i "płacisz" za nie kartą. A potem się
    dziwisz, że bank odsetki od operacji gotówkowej naliczył. O ile wiem,
    zakupy w kasynach są traktowane jak operacje gotówkowe.

    --
    MiCHA