    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew zagraniczny w Nordei a SWIFT
    Date: Mon, 10 May 2004 16:10:51 +0200

    Zamierzam zrobić przelew zagraniczny w Nordei. Kiedy pytałem się o
    opłaty napisano mi, że pobierają 0.25% (nie mniej niż 10 zł) tudzież 5
    zł za SWIFT.
    Przelew będę robił najwcześniej jutro ale przed chwilą wszedłem do
    stosownej zakładki i nie widziałem tam żadnego pola gdzie rzeczony kod
    SWIFT należy wpisać. Czy pojawia się on później po zaakceptowaniu
    danych na kolejnym "ekranie"?
    Kod SWIFT banku kontrachenta znam więc to nie problem ale jakoś się
    niepokoję brakiem stosownego pola w formularzu.

    z góry dziękuję za wrażenia osób, które już to przeżywały

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger