  • 1. Data: 2003-12-01 10:47:54
    Temat: jak najszybciej konto w mbanku?
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    chyba sie jednak zdecyduje mimo ze ostatnio cos nie ma on na grupie
    dobrej opini. Nastawie sie psychicznie na blondynki i klopoty to moze
    mnie nie telepnie.
    Ale jak najszybciej zalatwic to konto?
    W ktoryms z watku ktos proponowal zeby wydrukowac formularz + ksero
    dowodu i listem poleconym.
    Czy tak bedzie najszybciej?

    z gory dzieki

    maciek

  • 2. Data: 2003-12-01 14:33:20
    Temat: Re: jak najszybciej konto w mbanku?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@d...waw.pl,
    maciej <k...@d...waw.pl>:
> [...]
    > mnie nie telepnie.
    > Ale jak najszybciej zalatwic to konto?
    > W ktoryms z watku ktos proponowal zeby wydrukowac formularz + ksero

    Prawie. Listem priorytetowym, nie poleconym (polecony spowalnia).

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-01 18:51:58
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    maciej wrote:
> [...]
    > mnie nie telepnie.
    > Ale jak najszybciej zalatwic to konto?
    > W ktoryms z watku ktos proponowal zeby wydrukowac formularz + ksero

    Jesli zalezy Ci na "niepelnej" aktywacji to najszybciej przez telefon
    podac wszystkie dane, oni wydrukuja formularz i wysla poczta (bedziesz
    musial podpisac i odeslac). Konto w systemie bedziesz mial "od reki",
    bedziesz mogl wplacic przelewem (polecam na poczatek nie wiecej niz 1
    PLN) ale przelewy i wyplaty beda zablokowane do czasu otrzymania przez
    bank podpisanej umowy. Ja tak zrobilem i nie narzekalem (ale bylo to
    dawno temu).

    Jesli chcesz miec szybko pelna aktywacje, to najlepiej dostarczyc im od
    razu komplet dokumentow, czyli wydrukowana i podpisana umowe (nie
    pamietam czy w 1 czy w 2 egzemplarzach), ksero odpowiednich stron dowodu
    osobistego i co tam jeszcze potrzebuja.

    Jesli chcesz (a zapewne chcesz) rowniez szybko korzystac z innych opcji
    (definiowanie przelewow, kupno jednostek FI), to jak najszybciej (po
    zalozeniu konta w systemie, czyli przy opcji nr 1 natychmiast) zamow
    karte kodow jednorazowych.

    MiKo

  • 4. Data: 2003-12-02 07:33:00
    Od: "EmBaS" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 3...@d...waw.pl,
    >
    > Prawie. Listem priorytetowym, nie poleconym (polecony spowalnia).

    Ale poleconym będzie miał potwierdzenie, że dokumenty wysłał.
    Ja w związku ze zmianę danych osobowych wysłałem do nich odpowiedni
    formularz z kserem dowodu osobistego ponad 3 tygodnie temu i niestety -
    dokumenty nie dotarły a wysłałem priorytetem. Albo zawaliła poczta albo
    wcięło gdzieś w mBanku wśród tych 500 tys. dokupentów. :-(((((

  • 5. Data: 2003-12-02 07:47:45
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "EmBaS" <e...@u...op.pl> wrote in message

> [...]
    > dokumenty nie dotarły a wysłałem priorytetem. Albo zawaliła poczta albo
    > wcięło gdzieś w mBanku wśród tych 500 tys. dokupentów. :-(((((

    Spokojnie, leży pod spodem. Pomyśl ile czasu zajmuje przerzucenie 500 tyś
    dokumentów, żeby dostać się do twoich.
    To musi trwać.