  • 1. Data: 2003-11-24 17:06:44
    Temat: Przelew z Lukas do mBank - sposoby nie dzialaj...
    Od: "Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj" <s...@p...pl>

    Witam,

    Probuje wykonac przelew z lukas do mbanku ale ciagle mam problemy z numerem
    konta, tzn bank niby wymaga numeru w systemie NRB - ktory zreszta stosuje.
    Tyle, ze ten blad pojawia sie dopiero PO podaniu kodu/podpisu - zreszta
    nawet jak podam zle, to mam info o zlym koncie nie podpisie.

    Jak mam w takim razie zrobic ten przelew?

    Probowalem sam numer konta, bez spacji itp.
    Probowalem xxxxxxxx-aaxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyy - jak dobrze policzylem;)

    Jak mam w takim razie zrobic ten przelew?

    --
    Best Regards, Pozdrawiam,

    : Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj
    : mail :: s...@p...pl

  • 2. Data: 2003-11-24 17:42:57
    Temat: Re: Przelew z Lukas do mBank - sposoby nie dzialaj...
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > Probowalem sam numer konta, bez spacji itp.
    > Probowalem xxxxxxxx-aaxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyy - jak dobrze policzylem;)

    po prostu wpisz pelny numer rachunku mbankowego

    aa xxxx xxxx yyyy yyyy yyyy yyyy

    bez spacji

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2003-11-25 05:56:57
    Od: "Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj" <s...@p...pl>

    Napisalem przeciez, ze tak tez prbowalem i nic:/

    --
    Best Regards, Pozdrawiam,

    : Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj
    : mail :: s...@p...pl