  • 11. Data: 2008-04-04 09:19:12
    Temat: Re: Przelew z KK BZWBK a punkty Profit
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Tomasz Tybulewicz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ft4hah$62e$1@news.wp.pl...
    [...]
    > Z owych dokumentów wynika, że przelewy nie liczą się do puli transakcji
    > uprawniających do uzyskania jednorazowej premii, natomiast NIGDZIE nie ma
    > wykluczenia tych przelewów z normalnego naliczania punktów PayBack.

    Masz rację - w regulaminach nie ma ani słowa o tym (a przynajmniej ja też
    nie znalazłem).

    Jedyne miejsce, gdzie jest wspomniane o tym, że za przelewy nie ma punktów
    jest strona payback: http://payback.pl/faq/viewQuestion.php?id=84, ale i tak
    jest tam mowa o zwykłej allekarcie, nie kredytowej.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 12. Data: 2008-04-04 10:10:00
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > A jak podam swoje konto w innym banku, to niby nie przejdzie? :>
    > Come on. Niby jak oni to sprawdzą?

    Jestem ciekawy czy ktoś to trenował.
    Potrzebuję spłacić raty za większy zakup i co nieco przy okazji zarobić.
    Nie powiem jednak tego przecież przy definiowaniu w CitiPhone, coś
    trzeba wymyślić, tylko co? ? :))

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 13. Data: 2008-04-04 10:33:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 04 Apr 2008 12:10:00 +0200, Maciej Loret wrote:

    > Jestem ciekawy czy ktoś to trenował.
    > Potrzebuję spłacić raty za większy zakup i co nieco przy okazji zarobić.
    > Nie powiem jednak tego przecież przy definiowaniu w CitiPhone, coś
    > trzeba wymyślić, tylko co? ? :))

    A nie możesz jednak pogodzić się z tym, że bank na to nie pozwala?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-04-04 10:38:49
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > nie, tylko operacje bezgotowkowe...
    >
    > za to w Citi za przelewy zbierasz punkty ;-)

    Na którą kartę? Patrzę na BP Silver i BP Gold - dzienne limity przelewów
    to odpowiednio 1500 i 3000 zł, trochę mało jeśli chce się w ten sposób
    "nabić" punkty.

    Chyba że to początkowe limity, które można sobie podnieść

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 15. Data: 2008-04-04 10:55:01
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > A jak podam swoje konto w innym banku, to niby nie przejdzie? :>
    > Come on. Niby jak oni to sprawdzą?

    nie wiem jak, ale jak ja chciałem zdefiniować na takiego osiedlowego
    dostawcę internetu to pojawiły się problemy jednak finalnie zaakceptowali
    go, poza tym nawet jeżeli udałoby się przelać na prywatne konto to jest
    ryzyko, że bank się zorientuje i wtedy odsetki jak nic się pojawią

  • 16. Data: 2008-04-04 11:13:03
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > A nie możesz jednak pogodzić się z tym, że bank na to nie pozwala?

    Mogę.

  • 17. Data: 2008-04-04 11:38:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" a...@n...home.net.pl

    > wymieniasz na nagrody, doładowania komórek itd...ale ja biorę na własne
    > potrzeby lub na prezenty,
    > nie sprzedaję na allegro...

    A jak te punkty zbierać? Swoją kartą w Citi płacę do zera.
    (do granic możliwości; raz miałem poniżej zera)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-04-04 17:13:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-04, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > A jak te punkty zbierać? Swoją kartą w Citi płacę do zera.
    > (do granic możliwości; raz miałem poniżej zera)

    Mieć kartę partnerską (Citi-BP, Citi-LOT lub Citi-Plus).
    Ja co miesiąc wyrabiam dzięki temu 1k punktów w programie 5plus.
    Żona ma przez to darmowe prenumeraty różnych pism kobiecych. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2008-04-04 18:18:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Mieć kartę partnerską (Citi-BP, Citi-LOT lub Citi-Plus).
    > Ja co miesiąc wyrabiam dzięki temu 1k punktów w programie 5plus.
    > Żona ma przez to darmowe prenumeraty różnych pism kobiecych. :)

    Ile kosztuje jeden punkt (ile trzeba wydać, aby otrzymać 1 punkt)
    i ile jest warty (ile można zań kupić)?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2008-04-04 18:49:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-04, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > Ile kosztuje jeden punkt (ile trzeba wydać, aby otrzymać 1 punkt)
    > i ile jest warty (ile można zań kupić)?

    W przypadku Citi-Plus 5 zł = 1 pkt. Prenumerata pisma to jakieś 5k-10k,
    zależy od gazety. Xbox360 to jakieś 50k punktów. Tylko te punkty są
    zbierane przy okazji robienia zakupów/przelewów a nie na odwrót.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl