  • 1. Data: 2002-11-19 17:56:58
    Temat: Termin waznosci karty
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Dzien dobry,

    Mam do panstwa dwa pytania:

    Posiadam karte visa electron mBanku, z ktorej nagminnie korzystam, wiec
    ponizsze pytania maja dla mnie spore znaczenie.

    1. Na karcie jest napisane wazna do 12/02 - jak to rozumiec. Czy oznacza to
    ze jest wazna do 1 grudnia 2002, czy moze do 31 grudnia 2002 ?
    2. Czy musze powiadamiac bank, ze konczy mi sie karta i aby przyslal
    nastepna (watpliwe). Czy zrobi to bank automatycznie i jakie sa szanse ze
    karta dojdzie przed skonczeniem sie terminu waznosci poprzedniej ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Sawinski Piotr

  • 2. Data: 2002-11-19 17:59:37
    Temat: Re: Termin waznosci karty
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1. Na karcie jest napisane wazna do 12/02 - jak to rozumiec. Czy oznacza
    > ze jest wazna do 1 grudnia 2002, czy moze do 31 grudnia 2002 ?

    Jest ważna do końca grudnia 2002.

    > 2. Czy musze powiadamiac bank, ze konczy mi sie karta i aby przyslal
    > nastepna (watpliwe). Czy zrobi to bank automatycznie i jakie sa szanse ze
    > karta dojdzie przed skonczeniem sie terminu waznosci poprzedniej ?

    Porządny bank przysyła bez problemu przedłużoną kartę na następny okres (PIN
    i numer karty taki sam) przed upływem terminu ważności starej karty.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-11-19 18:01:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Dzien dobry,
    >
    > Mam do panstwa dwa pytania:
    >
    > Posiadam karte visa electron mBanku, z ktorej nagminnie korzystam, wiec
    > ponizsze pytania maja dla mnie spore znaczenie.

    1. Do konca grudnia

    2. Bank przysle ja sam - szanse duze.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-19 18:44:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Uzupełniam tylko pozostałe odpowiedzi.

    In news:ardu17$gvj$1@news.tpi.pl, Sawinski Piotr wrote:

> [...]
    > nastepna (watpliwe). Czy zrobi to bank automatycznie i jakie sa
    > szanse ze karta dojdzie przed skonczeniem sie terminu waznosci

    Bardzo duża i dojdzie zapewne przed 15 grudnia. Aktywowanie w telefonicznym
    serwisie automatycznym, będzie instrukcja. Jeśli to karta do eMaxa, będzie
    też opłata.