  • 1. Data: 2007-03-01 20:44:37
    Temat: Przelew do US z mBanku - pytanie
    Od: "Simkloner" <s...@s...pl>

    Witam
    Co wpisaćw polu "Identyfikacja zobowiązania" oraz jaki wybrać "symbol
    formularza lub płatności" w przypadku działalności rozliczanej ryczałtem ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-03-01 22:28:33
    Temat: Re: Przelew do US z mBanku - pytanie
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Witam
    > Co wpisaćw polu "Identyfikacja zobowiązania" oraz jaki wybrać "symbol
    > formularza lub płatności" w przypadku działalności rozliczanej
    > ryczałtem ?

    Ty chcesz rybkę, ale ja dam ci tylko wędkę.
    Na czarnej belce formatki przelewu (Przelew do organu podatkowego, krok
    2/3) wtrynili znak zapytania, w który powinieneś kliknąć by dorwać taką
    odpowiedż http://demo.mbank.com.pl/pomoc/rach/us-k2.html IMHO powinna
    wystarczyć, a wędkę sobie zatrzymaj. Może się jeszcze przyda.
    Pozdr.
    K.K.