  • 1. Data: 2004-01-22 22:30:27
    Temat: Przelew do Kanady
    Od: "Godi" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Przejrzalem juz archiwa grupy ale dalej nie mam jasnej odpowiedzi. Chodzi o
    przelew z Polski do Kanady kwoty ok. $120. W PKOBP calkowita prowizja za to
    wyniesie ok. 70 zl, odbiorca juz nie ponosi zadnych kosztow. Mam pytanie czy
    mozna dokonac takiego przelewu na konto w Kanadzie (bez potrzeby zakladania
    przez odbiorce konta) w moneybookers.com? A jezeli tak to czy 1,8 euro to caly
    koszt czy bank odbiorcy moze sobie pobrac np. $10, $20 za przyjecie?

    Pozdrawiam
    Godi

  • 2. Data: 2004-01-23 17:37:12
    Temat: Re: Przelew do Kanady
    Od: "Marek" <m...@U...gazeta.pl>

    sprobuj spytac na http://www.polcan.com/

  • 3. Data: 2004-01-25 14:56:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Godi <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > koszt czy bank odbiorcy moze sobie pobrac np. $10, $20 za przyjecie?

    Lepiej http://www.goldnow.st/

    Maja konto w Nordea polska, i moga Ci za 2% prowizji przelac na
    Hyperwallet.com a stamtad z kolei bardzo latwo przelac na dowolne
    kanadyjskie konto bankowe.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl