  • 1. Data: 2004-01-22 15:19:28
    Temat: mbank blokada komornik
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    witam
    czy ktos sie orientuje jak wyglada zablokowane przez komornika konto w mbanku?
    jakie funkcje sa zablokowane? a moze cala strona transakcyjna jest zablokowana?
    jesli ktos zna odpowiedz to bardzo prosze.
    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2004-01-22 18:38:08
    Temat: Re: mbank blokada komornik
    Od: "Pawel Tomasz" <b...@b...pl>

> [...]
    > jakie funkcje sa zablokowane? a moze cala strona transakcyjna jest
    zablokowana?
    > jesli ktos zna odpowiedz to bardzo prosze.

    Niemialem doczynienia ale tak jak przedstawiasz to raczej nie , wysylaja ci
    info o zajeciu i tyle pozatym wyobraz sobie ze masz 3 emaxy i ekonto a
    komornik zajal tylko ekonto to dlaczego nie malbys mies dostepu do pozostalych
    pozdr

  • 3. Data: 2004-01-22 21:20:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > komornik zajal tylko ekonto to dlaczego nie malbys mies dostepu do pozostalych

    no wlasnie zasiegnalem opinii, poczytalem tazke ustawy i dowiedzialem sie, ze
    teoretycznie bank powinien zablokowac tylko srodki w kwocie roszczenia plus
    wszystkie koszty i oplaty a praktycznie jest tak, ze zazwczaj blokuje caly
    rachunek bo o tym jest mowa w innym paragrafie pewnej ustawy a pozniej trzeba
    sprawe odkrecac:) no i dowiedzialem sie, ze komornik wcale nie musi znac numeru
    rachunku i moze zajac wszystkie konta, wystarczy, ze zwroci sie do banku
    aby zablokowac rachunki osoby X.

    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2004-01-23 18:17:37
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    słusznie. ja tylko jestem ciekaw czy mbank zrzesza wyłącznie klientów
    łamiących prawo, bo ostatnio na grupie tylko o zajęciach mowa.

  • 5. Data: 2004-01-23 18:35:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Zbyszek napisał:

    > słusznie. ja tylko jestem ciekaw czy mbank zrzesza wyłącznie klientów
    > łamiących prawo, bo ostatnio na grupie tylko o zajęciach mowa.

    Moze wydaje im sie, ze jak bank jest wirtualny, to komornik go nie
    znajdzie? ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2004-01-23 20:45:43
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Moze wydaje im sie, ze jak bank jest wirtualny, to komornik go nie
    > znajdzie? ;-)

    chyba tak, nie tylko komornik, ale i policja ->vide oszustwa na allegro