  • 1. Data: 2004-01-22 17:37:12
    Temat: KB czy moze PKOBP -oto jest dylemar??
    Od: "Tomek W." <n...@w...pl>

    W wiec tak analizuje te kredyty mieszkanowe i chcialbym jakas rade otrzymac
    :-)
    Szczegolnie zalezy mi na opinach guru w tej sprawie : tensora i
    Amra,innych,ktorych po dzisiejszym googlowaniu pominalem przepraszam.
    Napiszcie w koncu jak to jest z :

    1>prowizja za udzielenie kredytu
    2>marza banku
    3>ustalaniem WIBORU
    4>mozliwoscia nadplacania lub wczesbniejsza splata kredytu.

    Na stronach www bankow sa tylko orentacyjne dane,marza od..do..
    To jak,trzeba te oplaty negocjowac z nimi??
    Tensor pisal,ze w KB prowizja moze byc 0.6 lub 0.45 w zaleznosci czy jest
    sie klientem czy nie,na stronach www NIC o tym nie ma.Pisza teraz ze
    prowizja wynosi minimum1.2-3.5% ??
    A co z tzw WIBOR + X p.p %
    Jak sie dogaduje w sprawie tej marzy banku??
    Jestem w tych sprawach ZIELONY,caly dzien googluje w archiwum ale wiem
    coraz mniej ;-((
    Napiszcie prosze jak to jest,tak step by step.
    Sprecyzuje dokladnie o jaki kredyt mi chodzi,wiem teraz juz dokladnie:
    150 000zl na 20 lat.
    Na podstawie tego co wyczytalem w Waszych archiwalnych wypowiedziach lepiej
    brac w PLN.
    Jest dylemat miedzy PKOBP a KB,a moze jednak inny bank??
    Bardzo prosze o maly poradnik jak te marze,prowizje etc sie w koncu
    oblicza.
    Sorry za ta moja chaotyczna wypowiedz ale zbyt dlugie siedzenie przed kompem
    do tego prowadzi ;-)