  • 11. Data: 2003-04-02 09:11:15
    Temat: Re: Przelew Multibank -> Inteligo ... nie dziala
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b69lbe$29k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Michal Jankowski wrote:
    > [...]
    >
    > Accenture :-)

    Wpierw trochę wiedzy a potem do klawiatury ;-) To jest niestety bzdura co
    piszecie.

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2003-04-02 09:55:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > Dziwne. Spacje w MultiBanku w numerach NRB można wstawiać gdzie dusza
    > zapragnie.

    No i? Czy ja napisałem, że nie można?
    Ja tylko napisałem, że wpisując bez spacji na pewno działa (autor wątku
    szedł w kierunku metody wpisywania)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2003-04-02 10:24:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> wrote in message

    > No i? Czy ja napisałem, że nie można?
    > Ja tylko napisałem, że wpisując bez spacji na pewno działa (autor wątku
    > szedł w kierunku metody wpisywania)

    NIE MA znaczenia czy ten sam numer NRB wpiszesz ze spacjami czy bez - coś
    kombinuejesz. Z tego co tu pisano chodzi o błędny numer liczby kontrolnej a
    nie o spacje - zapomniałeś o tym? :-)

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2003-04-02 13:20:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

> [...]

    > kombinuejesz. Z tego co tu pisano chodzi o błędny numer liczby kontrolnej a

    Jezu. Możesz mi wytłumaczyć o co Ci TERAZ chodzi?
    I może zerknij na daty, kiedy ja pisałem, a kiedy padła właściwa odpowiedź?
    Albo przestań się czepiać sam już nie wiem czego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2003-04-02 13:34:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Jezu. Możesz mi wytłumaczyć o co Ci TERAZ chodzi?
    > I może zerknij na daty, kiedy ja pisałem, a kiedy padła właściwa
    odpowiedź?
    > Albo przestań się czepiać sam już nie wiem czego.

    Kolega przewrażliwiony?
    Cytat:
    "Ja tylko napisałem, że wpisując bez spacji na pewno działa (autor wątku
    szedł w kierunku metody wpisywania)"
    NIE może być tak, że działa bez spacji a ze spacją działa - ot co :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 16. Data: 2003-04-02 13:48:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > Kolega przewrażliwiony?

    Irytuje mnie Twój sposób dyskutowania. I przedmiot dyskusji, bo już nie za
    bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

    > Cytat:
    > "Ja tylko napisałem, że wpisując bez spacji na pewno działa (autor wątku
    > szedł w kierunku metody wpisywania)"

    No i? What's your point being?

    > NIE może być tak, że działa bez spacji a ze spacją działa - ot co :-)

    Przyda Ci się chyba odpoczynek.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-04-02 16:27:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Irytuje mnie Twój sposób dyskutowania. I przedmiot dyskusji, bo już nie za
    > bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

    > No i? What's your point being?

    > Przyda Ci się chyba odpoczynek.

    Jjjjjasne :-))) Tylko się tak nie irytuj - masz rację cokolwiek napiszesz
    ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 18. Data: 2003-04-02 19:35:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Apr 2003 11:11:15 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    napisała:
    [...]
    > Wpierw trochę wiedzy a potem do klawiatury ;-) To jest niestety bzdura co
    > piszecie.
    Smajleja widział ?
    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 19. Data: 2003-04-03 06:45:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Smajleja widział ?

    Oznacza, że się cieszysz - i co z tego :-)
    Poza tym nie chodzi mi o Accenture tylko o spacje - mogą być dowolnie
    wstawione.

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-04-03 09:06:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > co

    > Oznacza, że się cieszysz - i co z tego :-)
    Mogę się też uśmiechać. :-P

    > Poza tym nie chodzi mi o Accenture tylko o spacje - mogą być dowolnie
    > wstawione.

    A gdzie ja pisałem o spacjach ??
    Hmm, może rzeczywiście powinieneś iśc na urlop?
    Poza tym swego czasu mbank (nie wiem jak Multi) "kasował" spacje tylko w
    rachunkach do mBanku a już do np Inteligo nie (sprawdzone!!) nie wiem
    jak jest teraz, ale nie wyśmiewałbym tak od razu stwierdzenia "mbank nie
    wycina spacji" - być moze ktoś MA lub MIAŁ takie doświadczenia

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(