  • 31. Data: 2016-11-22 13:15:26
    Temat: Re: [OT] służba zdrowia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 13:07, Olin pisze:

    > Nie mam pojęcia, ale apteka akceptuje recepty bez mrugnięcia okiem.

    Swego czasu (tak ze 4 lata temu) pamiętam sytuację, kiedy moja
    przychodnia zaprzestała wówczas właśnie wydawania recept "bez kolejki",
    bo ponoć zgodnie z wolą NFZ tak nie można - aby była recepta, musi być
    wizyta.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-11-22 17:15:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 12:28, Olin pisze:
    > Zmieniłem nie tylko lekarza pierwszego konfliktu, ale przychodnię i teraz
    > mam kartkę od lekarza zwaną "zleceniem stałym", którą zostawiam w
    > rejestracji a na drugi dzień recepta jest do odbioru; też w rejestracji.
    > Nie muszę niepokoić lekarza.
    > Czyli jak się trochę chce, to się da.
    >
    > Nawiasem mówiąc, leki mogą wypisane na 4 miesiące.

    To ja lepiej bo przez internet zamawiam ale to jest kropla w morzu tego
    co działa źle w tej samej przychodni.

  • 33. Data: 2016-11-22 20:44:11
    Temat: Re: Prowizje bankowe
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Bo do płacenia to są kredytówki.

    Swiete slowa :)

  • 34. Data: 2016-11-22 21:40:29
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > choć z dbNet łączy się to o tyle, że dla darmowości debetówki wymagają
    > 700zł obrotu

    "To akurat dezinformacja" :P