  • 1. Data: 2004-03-30 12:37:22
    Temat: Prowizja przy płatności kartą WBK w b. Euronet
    Od: "wkr9" <w...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Zachęcony informacją, iż z bankomatów WBK można wypłacać bez prowizji kartą
    mBanku (EURONET), spróbowałem operacji odwrotnej, tj. wypłaciłem kartą VISA
    Electron WBK24 w bankomacie EURONET'u. I WBK naliczył 5 zł prowizji. Czy w
    drugą stronę nie działa owa "bezprowizyjnosć"? Jakoś nie mogę nigdzie nic na
    ten temat znaleźć.
    Pozdrawiam
    WKR9.

  • 2. Data: 2004-03-30 12:43:51
    Temat: Re: Prowizja przy płatności kartą WBK w b. Euronet
    Od: "wkr9" <w...@p...onet.pl>

    Oj, sorki, patrzyłem na kartę mBanku pisząc post - chodzi oczywiście o karte
    MAESTRO BZ WBK SA.

  • 3. Data: 2004-03-30 12:50:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > drugą stronę nie działa owa "bezprowizyjnosć"? Jakoś nie mogę nigdzie nic

    Wszelkie informacje na temat opłat związanych z kartą BZWBK są w toip tegoż
    banku. Jak mozna wpaść na pomysł, że toip mbanku odnosi się do kart BZWBK
    ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-03-30 12:54:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wkr9" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Zachęcony informacją, iż z bankomatów WBK można wypłacać bez prowizji
    kartą
    > mBanku (EURONET),

    Mozna, bo tak postanowil wystawca karty czyli mBank

    > spróbowałem operacji odwrotnej, tj. wypłaciłem kartą VISA
    > Electron WBK24 w bankomacie EURONET'u. I WBK naliczył 5 zł prowizji.

    I slusznie bo BZWBK niczego takiego nie postanowil i dla niego jest to
    "obcy" bankomat

    > Czy w
    > drugą stronę nie działa owa "bezprowizyjnosć"?

    A jest jakis powod by dzialala?

    > Jakoś nie mogę nigdzie nic na
    > ten temat znaleźć.

    Nie mozesz znalezc tego, czego nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-03-30 15:12:42
    Od: w...@p...onet.pl

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Ale - kończąc (chyba) zacytuję dane ze strony mBanku
    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html?
    "15 lutego rozszerzony został dostęp do bezprowizyjnych
    wypłat z bankomatów. Do sieci Euronet dołączyła sieć
    BZ WBK (ok. 570 punktów)."
    Naiwnie uwierzyłem, iż powyższe sformułowanie skutkuje
    bezprowizyjnością kart WBK-u w sieci EURONET.
    Pzdr
    WKR9

  • 6. Data: 2004-03-30 16:13:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>