  • 21. Data: 2005-02-20 11:21:14
    Temat: Re: Prowizja przy płaceniu kartą???
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Feb 2005 09:28:53 +0100, "Fotech"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Pan Cie ne tyle oszukał, [...]
    Wlacz zawijanie wierszy bo niewiele widac z tego co piszesz.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 22. Data: 2005-02-20 12:36:04
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Ola" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kupowałam ostatnio sprzęt komputerowy. Zapłaciłam kartą (kredytowa BPH), a
    > sprzedawca na to, że rzecz którą kupuję będzie droższa o 3% i on musi
    > doliczyć te 3 % własnie z tego powodu że płacę kartą. (?!) :-O
    > Powiedziałam że płacąc gdzie indziej nikt takiej prowizji nie naliczał, a
    on
    > na to że widocznie było to wliczone w cenę towaru.
    > Kartę mam od miesiąca, ale nie słyszałam o czymś takim. Czy facet mnie po
    > prostu oszukał, czy sklep ma prawo do takiej prowizji?

    Raczej sprzedawca nie byl uczciwy.
    Jak kupowalem telewizor i wyciagnalem kartek to sprzedawca
    zaproponowal: "czy nie chcialby Pan przyniesc gotowki, obnize wtedy cene o 3
    %
    bo wole dac zarobic swojemu klientowi niz Polcardowi".

    PiotR

  • 23. Data: 2005-02-20 17:20:02
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 10:14:26 +0100, Wojciech Kozłowski napisał(a):

    > Przeciez za gotówkę wpłacaną w banku tez trzeba zapłacic prowizję.

    Prowizja przy wpłacie gotówkowej to 0,2 - 0,5% max mozna też wpłacać na
    konto osobiste gdzie tej opłaty z reguły nie ma ale to tylko dla małych
    utargów

  • 24. Data: 2005-02-21 13:28:12
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Zdzislaw" <z...@u...pl> wrote in message
    > olej opalowy na stacji benzynowej ??!!
    > lepiej zadzwon na policje wydzial PG

    A to czemu? Firma prowadzi handel paliwami, w tym olejem opałowym. Kupowałem
    olej do pieca, nie do samochodu.

    T.

  • 25. Data: 2005-02-21 15:03:44
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Ola wrote:

    > Dzięki, w takim razie tak zrobię :)

    Koniecznie napisz / zadzwoń.
    Należy takie przypadki tępić stanowczo!

    Pobłażliwość tylko zachęca do liczniejszych oszustw.

    Tomek

  • 26. Data: 2005-02-21 15:06:38
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Zdzislaw" <z...@u...pl> wrote in message

    > A to czemu? Firma prowadzi handel paliwami, w tym olejem opałowym. Kupowałem
    > olej do pieca, nie do samochodu.
    >
    > T.

    Koniecznie dzwońcie w takich sprawach.
    Trzeba walczyć z nadużyciami!

    Tomek

  • 27. Data: 2005-02-21 16:05:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ola napisała:

    > Dzięki, w takim razie tak zrobię :)

    I daj znać na grupie jak zareagowali w firmie autoryzującej płatności.

    K.

  • 28. Data: 2005-02-21 19:47:46
    Od: "Ola" <l...@o...pl>

    > I daj znać na grupie jak zareagowali w firmie autoryzującej płatności.

    No więc oznajmiam, że zadzwoniłam do e-service i naskarżyłam ;)
    Pan był bardzo miły, spisał dane sklepu i powiedział że porozmawia z
    kierownikiem.
    Ale nie jestem tego pewna na 100%, bo nie był bardzo zbulwersowany.
    W każdym razie zrobiłam co mogłam.

    Ola

  • 29. Data: 2005-02-21 20:40:33
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Tomasz" <t...@p...fm> wrote in message

    > Koniecznie dzwońcie w takich sprawach.
    > Trzeba walczyć z nadużyciami!

    Niby tak, ale rzeczywiście, gdyby obsługa transakcji była kwotowa, a nie
    procentowa, to problemu by nie było.
    A przy minimalnej marży te parę złotych ma jakieś znaczenie. Aczkolwiek -
    nie wiem na ile jest ona minimalna przy handlu "opałem" :)

    T.

  • 30. Data: 2005-02-21 21:38:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Tomasz" <t...@p...fm> wrote in message

    > Niby tak, ale rzeczywiście, gdyby obsługa transakcji była kwotowa, a nie
    > procentowa, to problemu by nie było.
    Byłby dokładnie taki sam.
    Transakcje za parę złotych totalnie by się nie opłacały, bo wówczas
    byłoby to nie 3% a 50% zysku, albo i więcej.
    W efekcie miałbyś transakcji poniżej xxx złotych nie obsługujemy kartą.
    A w małych sklepikach handlujących detalem nie zapłaciłbyś kartą w
    ogóle, bo trudno do paczki papierosów dodawać 3 zł marży tytułem
    transakcji kartowej.
    No chyba, że zrobimy promocję. "Płacisz gotówką, płacisz 3 zł mniej".