  • 1. Data: 2002-03-07 07:44:22
    Temat: Propozycja - przeglad prasy
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Glownie skierowana do AMRY, ktory owego przegladu dokonuje. Moze by tak
    tworzyc watek o temacie "przeglad prasy z dn. xx.xx.xxxx" i w nim
    zamieszczac wszystkie artykuly? Bo jak na razie, to wszystko jest
    przemieszane. Co o tym myslicie?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-03-08 11:46:58
    Temat: Re: Propozycja - przeglad prasy
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tworzyc watek o temacie "przeglad prasy z dn. xx.xx.xxxx" i w nim
    > zamieszczac wszystkie artykuly? Bo jak na razie, to wszystko jest

    Ja podpisuje się pod tą propozycją - AMRA rzuca dowolnie te tematy na
    grupę - a tak byłoby uporządkowane i jeden post. AMR'ze - przychyl się i Ty
    do propozycji Pedroz'a :-))