  • 1. Data: 2002-03-07 06:59:04
    Temat: Ktory bank wybrac?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczow,
    Nosze sie z zamiarem zalozenia konta, dlatego prosze o opinie, ktory bank
    wybrac. Sklaniam sie ku mBankowi, ale nie jestem pwien.
    Prosze o pomoc
    Pzdr
    J.

  • 2. Data: 2002-03-07 07:03:25
    Temat: Re: Ktory bank wybrac?
    Od: "Sylwia Osinska" <k...@s...giga.pl>

    test

  • 3. Data: 2002-03-07 07:10:46
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Witam Grupowiczow,
    Nosze sie z zamiarem ozenienia sie dlatego prosze o opinie, ktora dziewczyne
    wybrac. Sklaniam sie ku Jolce, ale nie jestem pwien.
    Prosze o pomoc
    Pzdr
    M.

    1. Poczytaj archiwum
    2. Podaj wiecej danych.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-03-07 07:15:52
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam Grupowiczow,
    > Nosze sie z zamiarem zalozenia konta, dlatego prosze o opinie, ktory bank
    > wybrac. Sklaniam sie ku mBankowi, ale nie jestem pwien.

    Nie jestes pewien, czy sie sklaniasz ku niemu? :) Wiesz... Wrozenie z fusow,
    to pare grup obok.... Na razie powiedziales tyle, ze moje pytanie w tym
    stylu brzmi: "Chce kupic samochod. Sklaniam sie ku Fiatowi, ale nie jestem
    pewien. " :) Wiecej szczegolow.....

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-03-07 07:15:53
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    dziewczyne
    > wybrac. Sklaniam sie ku Jolce, ale nie jestem pwien.

    Jolka - byłem z nią kiedyś, same problemy, nawet rozwodu mi nie chciała dać,
    niby się zgadzała ale później nie stawiała się na rozprawach.

  • 6. Data: 2002-03-07 08:22:33
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Sorry, faktycznie mlo precyzyjne pytanie.
    Potrzebuje banku do prowadzenia ror-u, taniego, z dobrymi (tanimi) kartami,
    przydalby sie kredyt lub debet w rorze i duza liczba bankomatow.
    Acha i musze zalozyc rachunek wspolny.
    Pzdr
    J.

  • 7. Data: 2002-03-07 10:37:14
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    kartami,
    > przydalby sie kredyt lub debet w rorze i duza liczba bankomatow.

    zaloz sobie w lukasie, lg petro i mBanku

  • 8. Data: 2002-03-07 11:30:21
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > zaloz sobie w lukasie, lg petro i mBanku

    i we wszystkich pozostalych dostepnych na PL rynku

  • 9. Data: 2002-03-07 12:33:37
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > i we wszystkich pozostalych dostepnych na PL rynku

    W wymienionych konta są bezpłatne.
    I jest to rozsądna propozycja.

    Inne kosztuję (chyba ze promocja się nie skończy) :-))

    BAH