  • 1. Data: 2002-02-11 21:06:36
    Temat: Program do symulacji gry na gieldzie online
    Od: "MIRek" <m...@p...com.pl>

    Witam
    szukam programu lub witryny internetowej która umozliwi mi zabawe w maklera
    gieldowego .. tak zebym mial jakis tam kapital i mogl inwestowac w papiey
    dluzne akcje czy obligacje .
    Woecie nie mam zielonego pojecia o tym ...a chcialbym sie douczyc jak to sie
    je i z czym to sie je ... ale bez inwestowania prawdziwych pieniedzy na
    giledzie ....

    Jesli ktos zna taka witryne lub programik to prosze o informacje na Priva

    Mirek
    m...@m...pl

  • 2. Data: 2002-02-11 21:25:51
    Temat: Re: Program do symulacji gry na gieldzie online
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > giledzie ....
    >
    > Jesli ktos zna taka witryne lub programik to prosze o informacje na Priva

    gielda.onet.pl - tam gdzies jest gra

  • 3. Data: 2002-02-11 21:57:42
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

> [...]
    sie
    > je i z czym to sie je ... ale bez inwestowania prawdziwych pieniedzy na

    http://pi.skynet.com.pl
    Nigdzie indziej nie rozliczaja w pelni futures :-)

  • 4. Data: 2002-02-11 22:04:51
    Od: Jarek Piórkowski <J...@p...fm>

    Pewnego pięknego dnia, "minik" <m...@b...pl> wyklawiaturzył:

    >gielda.onet.pl - tam gdzies jest gra