  • 1. Data: 2012-10-10 13:33:16
    Temat: Program do rozliczania transakcji gieldowych
    Od: "Robert Krassowski. Alkor Trade" <s...@a...biz>

    Witam,

    malo kto juz tutaj zaglada, ale moze akurat uda sie znalezc jakies info.
    Szukam programu do rozliczania tranasakcji gieldowych (oczywiscie metoda
    FIFO). Czy znacie cos gotowego czy trzeba najlepiej samemu napisac / zlecic
    napisanie w XLS?

    pzdr
    Robert Krassowski

  • 2. Data: 2012-10-10 17:18:52
    Od: Marcin <f...@f...com>

    > zlecic napisanie w XLS?
    >
    > pzdr
    > Robert Krassowski

    Witam

    A z jakiego biura?

    Marcin

  • 3. Data: 2012-10-11 19:13:02
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > A z jakiego biura?
    >
    > Marcin

    jakoś nie ogarniasz jak widze

  • 4. Data: 2012-10-12 13:11:26
    Od: "Robert Krassowski. Alkor Trade" <s...@a...biz>

    >Witam

    >A z jakiego biura?
    >
    >Marcin

    BOŚ

  • 5. Data: 2012-10-12 17:46:30
    Od: Marcin <f...@f...com>

    W dniu 2012-10-12 13:11, Robert Krassowski. Alkor Trade pisze:

    > BOŚ

    A to nie mam pod Bosia, mam napisane cos takiego pod IB. Ale pod Bosia
    powinno byc latwiej, pod IB trzeba sciagac kursy NBP z poszczegolnych
    dni, bo konta sa rozliczane w obcej walucie, kazda transakcje trzeba
    przewalutowac, wziasc pod uwage rozne ciekawe pozycje jak przejecia,
    dywidendy, a takze umowy o podwojnym opodatkowaniu, itp.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-10-22 10:14:52
    Od: "Robert Krassowski. Alkor Trade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >przewalutowac, wziasc pod uwage rozne ciekawe pozycje jak przejecia,
    >dywidendy, a takze umowy o podwojnym opodatkowaniu, itp.

    Łatwiej i nie łatwiej. Na dwoje babka wróżyła. Problemem są na przykład
    umowy nabycia lub zbycia akcji w umowach cywilno-prawnych. Na zestawieniach
    czegoś takiego nie ma nawet jeśli wszystkie rozrachunki wykonuje się w
    ramach tylko jednego rachunku maklerskiego. Generalnie wnioski chyba są
    takie, że samemu trzeba przygotować narzędzie, które będzie rozliczało
    handel na akcjach i kontraktach. Osobnym tematem są opcje, bo są różne
    interpretacje podatkowe kiedy powstał przychód i koszty z nim związane.
    Ewidentnie mamy troszkę niedociągnięć, jeśli chodzi o prawo podatkowe w
    związku z operacjami na rynkach kapitałowych...

    Pzdr
    Robert Krassowski
    Alkor Trade Sp. z o.o.