  • 1. Data: 2003-12-18 12:19:14
    Temat: Prognoza kursu EUR ?
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    Proszę o prognozy EUR na koniec roku i najbliższe pól roku, najlepiej z róznych
    banków lub innych źródeł. Może da się z tego wyciągnąć jakąś sensowną średnią,
    aczkolwiek od dłuższego czasu nie spotkałem się z prognozami, które byłyby "z
    grubsza" trafione".
    Jeszcze niedawno mówiono nam, że wzrost EUR na poziom ok 4,6 to tylko chwilowe
    niczym nie uzasadnione reakcje rynku. Teraz nit nie mówi już, że EUR może
    wrócić do poziomu 4,3 - raczej może być 5,0. Jakie są wasze
    opinie?

  • 2. Data: 2003-12-18 12:46:35
    Temat: Re: Prognoza kursu EUR ?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o prognozy EUR na koniec roku i najbliższe pól roku, najlepiej z
    róznych

    za darmoche ? tak po prostu ? wrozna bez pieniazka niewazna jest
    a ty z letarhu jakiegos ? czy z marsa ?

  • 3. Data: 2003-12-18 13:24:12
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > za darmoche ? tak po prostu ? wrozna bez pieniazka niewazna jest
    > a ty z letarhu jakiegos ? czy z marsa ?

    Nie, jestem z Jowisza.
    Prognozy do tej pory dostawałem rózne i za darmochę.
    Proszę bardzo - ile chcesz za zrobienie prognozy? ale z przejęciem
    odpowiedzialności - w razie niepowodzenia pokrywasz mi całą stratę od 1 miliona
    EUR ok?
    Zrobić prognozę też umiem, zależy mi jedynie na różnych opiniach, co do kursu.
    To miejsce to wymiana opinii a nie giełda usług, jak szukałbym zlecenia na
    odpłatną progozę, wiem gdzie się udać.

  • 4. Data: 2003-12-18 13:29:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Szukaj artykułów Jacka Maliszewskiego, kiedyś mu się sprawdzały prognozy
    walutowe, ostatnio nie wiem, bo już nie śledzę :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-12-18 14:56:33
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Proszę bardzo - ile chcesz za zrobienie prognozy? ale z przejęciem
    > odpowiedzialności - w razie niepowodzenia pokrywasz mi całą stratę od 1
    Nie ma problemu ;-)
    Cena: 750 tys. EUR, z pokryciem strat (od zainwestowanego 1 mln EUR).
    Tak na prawdę to zależy czy EUR/USD, czy EUR/PLN.
    Na USD będzie wpływało m. in. powodzenie lub nie misji w Iraku, na PLN
    powodzenie misji psucia/naprawiania budżetu/finansów państwa (Polskiego
    oczywiście).
    W połowie roku (przy niezmienionych warunkach) będzie pewnie ok 4,6-4,8 PLN
    za EUR.
    A może nie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 6. Data: 2003-12-18 15:00:12
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

> [...]
    > odpowiedzialności - w razie niepowodzenia pokrywasz mi całą stratę od 1 miliona

    BIG LOL dobre dobre :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 7. Data: 2003-12-18 15:09:28
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Mir <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Teraz nit nie mówi już, że EUR może
    >wrócić do poziomu 4,3 - raczej może być 5,0. Jakie są wasze opinie?

    Za 3-4 miesiace 3.6 za 1$ i 4.8 za 1 ojro

    Franz

  • 8. Data: 2003-12-24 02:03:18
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Wy sobie tu żartujecie, ale ja kiedyś pracując jako +/- handlowiec w sporej
    korporacji otrzymałem kopię takiej prognozy kursu dolara do innych walut na zdaje
    się do 9 miesięcy naprzód, zaśmiałem się głośno, i.... po 9 miesiącach miałem mocno
    ździwioną minę, bo ostra zmiana relacji sprawdziła się prawie co do joty (chyba
    tylko jen z uwagi na kryzys koreański się nie zgadzał)...
    Szczęśliwie tknęło mnie, żeby nie grać przeciw tamtej prognozie :-)
    JaC