  • 1. Data: 2009-09-08 17:34:24
    Temat: Problem z Amibrokerem - nie robi transakcji przy backtestach
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Mam problem z Amibrokerem 5.20. Robiłem sobie backtesty na spółkach i w pewnym
    momencie backtesty przestały dokonywać transakcji. Normalnie robi test, lecz
    nie ma żadnego kupna/sprzedaży a raport jest goły. Formuły nie zmieniałem
    (oczywiście jest poprawnie napisana) ani żadnych ustawień testów również.

    Miał ktoś do czynienia z podobnym problemem?

  • 2. Data: 2009-09-09 03:56:37
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (oczywiście jest poprawnie napisana) ani żadnych ustawień testów również.
    >
    > Miał ktoś do czynienia z podobnym problemem?

    Ja się z takim problemem nie spotkałem, ale może napisz po prostu do obsługi
    klienta amibrokera.
    Dombrek