  • 1. Data: 2005-06-14 13:01:15
    Temat: Re: Praca w Angli, pieniadze w Polsce
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciek wrote:
    > Witam,
    > w którym banku mozna zalozyc konto tak aby wplacajac w Angli, zona mogla je
    > swobodnie wybierac. Który bank taki miedzynarodowy? Gdzie najnizsze oplaty ?
    >
    > Moze ma ktos doswiadczenie ?

    w dowolnym, wyślij jej kartę do bankomatu.
    tańszej wersji nie znajdziesz.

  • 2. Data: 2005-06-14 13:02:35
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 15:50:07 +0200, Maciek <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > je
    > swobodnie wybierac. Który bank taki miedzynarodowy? Gdzie najnizsze

    W dyskusji na ten temat? Wielu z nas, całkiem świeże.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-14 13:21:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciek wrote:
    > Tak, tylko ja nie mogę założyć konta w Anglii.

    Czemu?

    > Chciałbym założyć konto w
    > Polsce, najlepiej w banku, który ma oddział w np. w Londynie. Wpłacać tam na
    > konto, polskie konto. Zakręciłem?
    Nie wiem, czy w ogóle taki bank istnieje.

  • 4. Data: 2005-06-14 13:50:07
    Temat: Praca w Angli, pieniadze w Polsce
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Witam,
    w którym banku mozna zalozyc konto tak aby wplacajac w Angli, zona mogla je
    swobodnie wybierac. Który bank taki miedzynarodowy? Gdzie najnizsze oplaty ?

    Moze ma ktos doswiadczenie ?

    pzdr Maciej

  • 5. Data: 2005-06-14 14:14:49
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Tak, tylko ja nie mogę założyć konta w Anglii. Chciałbym założyć konto w
    Polsce, najlepiej w banku, który ma oddział w np. w Londynie. Wpłacać tam na
    konto, polskie konto. Zakręciłem?
    Może inne rozwiązanie ?

    pzdr

  • 6. Data: 2005-06-14 14:18:40
    Od: "wieslaw" <h...@o...pl>

    > Jestem bez paszportu, na dowód osobisty.

    ja na dowod osobisty i to stary zalatwiem wszytko
    - przeszdlem przez kontlole na lotnisku
    - zalozylem konto w banku
    - dostalem Insurance Number
    - legitwmowalem sie na kazdym kroku

    ale ile musialem sie nagadac i tlumaczyc to juz tylko ja wiem. Rzuc zapytanie
    na www.londynek.net co zrobic z tym fantem, to Ci ludzie odpowiedza.

    Wieslaw

  • 7. Data: 2005-06-14 14:22:06
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2005-06-15 08:46:59
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Dzięki, takiej strony nie znałem.

  • 9. Data: 2005-06-17 04:53:53
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Może inne rozwiązanie ?

    Znalezc legalna prace w Anglii

    W.

  • 10. Data: 2005-06-17 04:56:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fotech wrote:

    > Znalezc legalna prace w Anglii

    he he
    zdaje się, że każda praca w Anglii jest w tej chwili legalna.