    From: "Marcin" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Poszukiwany
    Date: Wed, 10 May 2006 19:06:33 +0200

    Witam grupowiczów!

    Poszukuję banku, który udziełiby mi informacji na temat kredytów
    detaliczycnych osób fizycznych (próba 120 osób). Oczywiście dane te byłyby
    pozbawione wszelkich danych osobowych, zawierałyby jedynie informacje
    niezbędne dla oceny zdolności kredytowej (komu przyznać a komu nie przyznać
    kredyt) przy pomocy metod wielowymiarowej analizy danych. Całość informacji
    posłuży jedynie do celów naukowych.
    Pytałem w wielu miejscach, ale w większości przypadków "zasłaniają" się
    tajemnicą bankową i koniec.
    Może ktoś wie który bank byłby chętny do współpracy. Po zakończeniu
    badań mogę zaimplementować za darmo tą metodę w tym banku, co jak sądzę
    poprawi wyniki oceny zdolności kredytowej.

    Pozdrawiam,
    Marcin