  • 1. Data: 2002-02-25 15:41:11
    Temat: Konto Inteligo bez rachunkow :)
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Klika dni temu wysłem list polecony do Inteligo z wiadomą treścią, a dzisia
    wszedłem do serwisu WWW Inteligo i zobaczyłem brak rachunków. To nie jest
    dziwne - zostały zablokowane, ale cały serwis działa tyle, że pojawiają się
    dziwne komunikaty, np.
    "Dane wymagane do realizacji transakcji nie zostały wprowadzone. Wprowadź
    dane.
    101
    Identyfikator sesji aaaoRkot9hsWjKV6DV0Kvkyu6_VS7cgjR
    Data/Czas 2002-02-25 16:34:06"

    Czy, aby serwis przewiduje zamykanie konta?
    A może to zapowiadana aktualizacja oprogramowania dopiero będzie miała taką
    opcję :).

    p.s.
    Szkoda. Przyzwoite konto było :(.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 2. Data: 2002-02-25 21:05:31
    Temat: Re: Konto Inteligo bez rachunkow :)
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > dane.
    > 101
    > Identyfikator sesji  aaaoRkot9hsWjKV6DV0Kvkyu6_VS7cgjR

    Te typy tak mają. :)

    A pytanie - kiedy wysłałeś polecony i kiedy zostały przelane pieniądze na
    rachunek podany w dyspozycji zamknięcia?

    Bo konsultanci mówią, że dzieje się do do 30 dni. Spacjalnie napisałem do
    inteligo w tej sprawie, oddzwoniła kobieta i powiedziała, że oczywiście
    pienądze są przelewane po 30 dniach, dokładnie, jak w regulaminie...

    Ale mam wrażenie, że nie miała racji...

    A jak jest u Ciebie?

    Wojtek Nawara

  • 3. Data: 2002-02-26 08:09:48
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inteligo w tej sprawie, oddzwoniła kobieta i powiedziała, że oczywiście
    > pienądze są przelewane po 30 dniach, dokładnie, jak w regulaminie...

    List wysłałem kilka dni temu.
    Konto zostało zablokowane wczoraj, ale nie dostęp do serwisu.
    Pieniądze (4zł :) pewnie dotrą po 30 dniach - na razie ich nie mam.

    Pozdrawiam
    -As-