  • 1. Data: 2004-06-03 14:44:49
    Temat: Posiadacze e-Superkont w Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    1 czerwca wszystkie rachunki posiadaczy e-Superkonta zostały przeniesione do
    Inteligo. W ten sposób zostały połączone obie internetowe oferty PKO BP -
    e-PKO i Inteligo.
    Dotychczasowi posiadacze e-Superkont w ramach konta Inteligo mogą korzystać
    ze wszystkich oferowanych przez Inteligo produktów. Wraz z połączeniem
    przeniesione zostały: dane klientów, salda rachunków, lokaty, informacje o
    wysokości dostępnych debetów, zlecenia stałe i predefiniowane listy
    odbiorców. Dodatkowo, w ciągu najbliższych dni, udostępniona zostanie pełna
    historia rachunku e-Superkonta uwzględniająca, bez ograniczeń czasowych,
    transakcje wykonane przed połączeniem ofert. Aby móc korzystać z pełnej
    funkcjonalności konta Inteligo posiadacze e-Superkonta muszą aktywować
    dostęp do serwisu telefonicznego oraz kartę Inteligo Visa Electron.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,5392

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-03 16:35:50
    Temat: Re: Posiadacze e-Superkont w Inteligo
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Amra, kurka - dzisiaj mamy 3. Mogłeś to wcześniej puścić na grupę. CZy
    dział PR PKO BP / Inteligo też ma opóźnienia? ;)

    K.

  • 3. Data: 2004-06-03 17:02:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Amra, kurka - dzisiaj mamy 3. Mogłeś to wcześniej puścić na grupę. CZy
    > dział PR PKO BP / Inteligo też ma opóźnienia? ;)
    > K.

    Dzisiaj przyszlo.
    Aczkolwiek ja dzisiaj tez zaliczylem wyciecie (nie wiem jakim cudem)
    korespndencji z amra.pl z calego miesiaca... :(
    Jak komus mialem odpowiedziec, a nie odpowiedzialem, to sie juz
    usprawiedliwiam :))) (bo pewnie juz nie odpowiem)

    http://www.PRnews.pl