  • 1. Data: 2004-06-03 13:40:15
    Temat: mBank - planowane zmiany w systemie
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Więcej informacji na temat zmian w mBanku:

    Z przyjemnością informuję, że planowana przerwa [6.06.2004] związana
    jest przede wszystkim z wprowadzeniem istotnych zmian w internetowym
    serwisie transakcyjnym mBanku. Od 6 czerwca dostępna będzie w Internecie
    możliwość pełnego zarządzania wszystkimi kanałami dostępu (Internet,
    Teleserwis, WAP, SMS, mSIM).

    Dotychczasowa opcja "Obsługa kanałów", umożliwiająca blokowanie
    dostępu do mBanku przez poszczególne kanały, zostanie uzupełniona o:
    * możliwość aktywowania kanałów (Teleserwis, WAP, SMS, mSIM);
    * możliwość zmiany hasła do kanałów (Internet, Teleserwis, WAP, SMS,
    mSIM).

    Wykonanie nowych operacji będzie wymagało potwierdzenia hasłem
    jednorazowym z aktywnej listy haseł (z wyjątkiem zmiany hasła dla
    Internetu, która będzie działała tak jak dotychczas).

  • 2. Data: 2004-06-03 16:20:22
    Temat: Re: mBank - planowane zmiany w systemie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jun 2004 15:40:15 +0200, Krystek <k...@p...space.mailbox>
    wklepał(-a):

> [...]
    >serwisie transakcyjnym mBanku. Od 6 czerwca dostępna będzie w Internecie
    >możliwość pełnego zarządzania wszystkimi kanałami dostępu (Internet,

    I tylko to będzie zmienione?

  • 3. Data: 2004-06-03 18:02:27
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 03 Jun 2004 15:40:15 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox>
    > wklepał(-a):

    > I tylko to będzie zmienione?

    Nie tylko, ale tylko o tym na razie wiadomo :)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2004-06-03 18:21:38
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Nie tylko, ale tylko o tym na razie wiadomo :)

    W mBanku jeszcze nie wiedzą co będą zmieniać ? ;-)))

  • 5. Data: 2004-06-03 19:19:48
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > W mBanku jeszcze nie wiedzą co będą zmieniać ? ;-)))

    to normalne. a mLinki dopiero po mieisacu sie dowiaduja ze jakies zmiany
    byly :)
    i wez sie czlowieku ich pytaj o cokolwiek :D

  • 6. Data: 2004-06-03 19:57:20
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 3 Jun 2004 20:21:38 +0200, w <c9nq7e$a1k$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > W mBanku jeszcze nie wiedzą co będą zmieniać ? ;-)))

    Wiedzą, ale co wyjdzie to się zobaczy ;))

  • 7. Data: 2004-06-04 14:30:41
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > W mBanku jeszcze nie wiedzą co będą zmieniać ? ;-)))

    Hehe, wiedzą, chodziło mi o to że nie wszystko jest podane do publicznej
    wiadomości i nie wszystko od razu po wdrożeniu zostanie udostępnione
    klientom.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2004-06-04 16:04:02
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał:
    > Hehe, wiedzą, chodziło mi o to że nie wszystko jest podane do publicznej
    > wiadomości i nie wszystko od razu po wdrożeniu zostanie udostępnione
    > klientom.

    ;-))
    Ale my i tak wiemy, co oni skrzętnie ukrywają ;D

    --
    W.

    Ps. np. kredyt ratalny już już jest w TOiP, choć oficjalnie ponoć tego nie
    oferują, LOL

  • 9. Data: 2004-06-05 16:10:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Ps. np. kredyt ratalny już już jest w TOiP, choć oficjalnie ponoć tego nie
    > oferują, LOL

    Hm, co to jest kredyt ratalny? :) Albo inne pytanie - są w ogólnodostępnej
    sprzedaży kredyty nieratalne? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-06-05 18:01:21
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > Hm, co to jest kredyt ratalny? :)

    Hehe - wczoraj na www było:

    Kredyt ratalny:
    Oprocentowanie kredytu od 13,20% do 22,50%
    Oprocentowanie rachunku 0,0%
    Oprocentowanie należności przeterminowanych 35,0%

    Prowizja przygotowawcza
    Od 1% do 6% kwoty kredytu + 50,00 zł
    Prowizja za podwyższenie kwoty kredytu 3 % kwoty podwyższenia
    Prowizja za odnowienie kredytu Od 1% do 6% kwoty kredytu + 50,00 zł
    Opłata za sporządzenie Aneksu do Umowy o kredyt 50 zł
    Opłata za wydanie karty 0 zł

    Już nie ma ;))
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    > Albo inne pytanie - są w ogólnodostępnej
    > sprzedaży kredyty nieratalne? :)

    ;-)