  • 1. Data: 2004-06-03 13:53:23
    Temat: Poprawa obsługi zleceń w systemie e-direct VW Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Volkswagen Bank direct wprowadził usprawnienia w obsłudze zleceń przez
    internet. Zmiany umożliwiają uzyskanie:

    . informacji na temat łącznej wartości i ilości zleceń. Informacja jest
    publikowana na stronie z przeglądem zleceń dla określonego zakresu zleceń.

    . historii realizacji zlecenia. Informacja jest publikowana po wyborze
    danego zlecenia z listy zleceń, a następnie kliknięciu w link "data
    realizacji". Historia prezentuje daty księgowań.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-03 14:27:23
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    . informacji na temat łącznej wartości i ilości zleceń. Informacja jest
    > publikowana na stronie z przeglądem zleceń dla określonego zakresu
    > zleceń.

    To mi się bardzo podoba - zawsze staram się raz w miesiącu zasilić konto
    na całomiesięczne wydatki i teraz nie muszę z kalkulatorem tego podliczać.

    > . historii realizacji zlecenia. Informacja jest publikowana po wyborze
    > danego zlecenia z listy zleceń, a następnie kliknięciu w link "data
    > realizacji".

    A tego nie mogę znaleźć za cholere.... Z listy _jakich_ zleceń?

    > Historia prezentuje daty księgowań.

    O, pojawiło się jakieś tajemnicze 'data waluty'. Po ludzku się nie dało? ;)

    --
    ---
    Pozdrawiam