  • 1. Data: 2023-02-01 09:45:41
    Temat: Pomówienia....
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Pomówiony jednak ma konto?...

    https://pbs.twimg.com/media/Fn0OV1DWIAYJXLT?format=j
    pg&name=small

    Za chwilę okaże się, że i prawo jazdy ma...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2023-02-01 10:29:47
    Temat: Re: Pomówienia....
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 1 lutego 2023 o 09:45:43 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Pomówiony jednak ma konto?...

    Stary kotlet, od dawna wiadomo, że konto ma - nie miał jak był premierem, a to było
    dawno.

    Inna sprawa, że na podstawie tego kwitku wcale nie można zakładać, że pomówiony
    ma w skoku stefczyka rachunek osobisty - ten numer rachunku to może być
    np. numer rachunku kredytu, który wziął na zapłatę wyroku.
    To nie byłby jego pierwszy kredyt w tym skoku. Warunki ma niezłe ;>

    > Za chwilę okaże się, że i prawo jazdy ma...

    A po co?

  • 3. Data: 2023-02-01 11:22:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2023 o 10:29, Dawid Rutkowski pisze:

    > Stary kotlet, od dawna wiadomo, że konto ma - nie
    > miał jak był premierem, a to było dawno.

    Kiedyś był premierem -- pamiętam. Po Marcinkiewiczu chyba...
    Niedawno był wicepremierem czy nie był?... -- tylko pytam,
    bo słaby jestem w polityce a nie chcę być niegrzeczny...

    > Inna sprawa, że na podstawie tego kwitku wcale nie można zakładać, że pomówiony
    > ma w skoku stefczyka rachunek osobisty - ten numer rachunku to może być
    > np. numer rachunku kredytu, który wziął na zapłatę wyroku.

    Siak czy tak -- konto ma...
    Może nie do końca bankowe, bo skoczne, ale jednak...

    > To nie byłby jego pierwszy kredyt w tym skoku. Warunki ma niezłe ;>

    Nie musi spłacać?
    [w celu jakim tedy DObajtek dusił węgolowodorNe ceny?...]

    > A po co?

    Po co ma okazać się, czy po co ma mieć?...

    -=-

    Nie tylko światła w garażu już nie mam, ale także Toyoty...
    Słusznie -- po co mi światło w garażu, skoro skasowałem Toyotę... ;)
    Wiborne warunki Toyoty okazały się słabe...

    Czołgi+samoloty=wojna? -- Moskale proponują atakowanie NATOwskich (czyli
    także polskich) lotnisk... Chińczykom brak armii, Moskale krwawią się na
    Ukrainie, Tajwan czeka -- cała nadzieja ;) w Kim Dzong Unach?... Tak oto
    żyjemy w ciekawych czasach...

    To przekleństwo czy błogosławieństwo?
    Obyś żył w ciekawych czasach.
    Jednak -- obyś ŻYŁ, gdy owyMCzasem wielu innych ludzi ginie/umiera...

    Może to jednak błogosławieństwo?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2023-02-01 14:04:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 1 lutego 2023 o 11:22:33 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Siak czy tak -- konto ma...
    > Może nie do końca bankowe, bo skoczne, ale jednak...

    Ha, ale jeszcze się okaże, że Radek zdradził tajemnicę państwową,
    czyli pilnie strzeżony numer konta prezesa Polski - i teraz każdy będzie mógł
    mu zrobić przelew, co było głównym powodem tego, że konta jako premier nie
    posiadał...

    > Nie musi spłacać?

    Pewnie nie musi, weź go zmuś ;>
    Radek się nie bał, ale skok stefczyka zapewne bać się będzie ;>

    Ale i % ma niezły.

    Kiedyś kolega brał jakiś kredyt właśnie w skok stefczyka i opowiadał, że pani
    go tak namawiała, bo takie super warunki - a on na to: "nie trzeba spłacać?" ;)
    Potem wziął jakiś kredyt, co to był tylko dla "kadry menadżerskiej"
    (warunki były jakoś tam lepsze niż dla plebsu).
    Przyniósł kwitek i prezes mu podpisał, że jest u nas "menagerem" ;>

    > [w celu jakim tedy DObajtek dusił węgolowodorNe ceny?...]

    Mieć milion i nie mieć miliona to razem dwa miliony.

  • 5. Data: 2023-02-01 22:52:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2023 o 14:04, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    > mu zrobić przelew, co było głównym powodem tego, że konta jako premier nie

    Sikorski podpuścił, ale nie zdradził...

    > Pewnie nie musi, weź go zmuś ;>

    Spróbowali zmusić do opłacenia przeprosin -- zmienił prawo...

    > Radek się nie bał, ale skok stefczyka zapewne bać się będzie ;>

    > Ale i % ma niezły.

    Czyli jaki?

> [...]
    > Przyniósł kwitek i prezes mu podpisał, że jest u nas "menagerem" ;>

    > Mieć milion i nie mieć miliona to razem dwa miliony.

    [czyli zbierał na przeprosiny a teraz ma nadmiar?...]

    Być może -- nie umiem operować w pamięci tak dużymi liczbami...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 6. Data: 2023-02-01 23:00:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2023 o 11:22, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nie tylko światła w garażu już nie mam, ale także Toyoty...
    > Słusznie -- po co mi światło w garażu, skoro skasowałem Toyotę... ;)
    > Wiborne warunki Toyoty okazały się słabe...

    Toyota, zgodnie z obietnicą, zwróciła niewykorzystane części
    ubezpieczeniowych ;) składek powstałe po kasacji mienia, tedy
    te startowe 3 dychy nie takie straszne, na jakie wyglądają...

    Z Toyotą nie zaznałem problemów!!! Szybko, sprawnie, gładko...
    Tak z zasupływaniem umowy jak i z rozsupływaniem tejże oraz
    z całą współpracą... Wiadomo -- japońska jakość!!!

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 7. Data: 2023-02-02 01:13:01
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2023 o 23:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    > Tak z zasupływaniem umowy jak i z rozsupływaniem tejże oraz
    > z całą współpracą... Wiadomo -- japońska jakość!!!

    BTW -- tu nie ma czasowej wędrówki:

    https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-i-serwis
    /pytania-i-odpowiedzi-serwis/sesje-przelewow/
    <-- 15:00 przychodząca sesja

    a powiadomieniowym czasem jest godzina 15:10...

    -=-

    Ciekawe, dlaczego nie za każdym razem pojawiają się powiadomienia
    oznajmiające przywędrowanie przelewu... Na oko ;) są dla małych
    kwot -- nie ma dla dużych...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...