  • 1. Data: 2002-02-20 10:54:13
    Temat: Polska nadal słabo "ubankowiona"
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W "Banku" w ktoryms numerze widzialem takze fajne wyniki ankiet -
    prezentujace wlasnie nasze ubankowienie. Szzegolnie ciekawie prezentuje sie
    "dlaczego nie chce konta w banku" :)

    Za onet/expander

    Polska nadal słabo "ubankowiona"

    Z usług bankowych korzysta 57,5 proc. polskich gospodarstw domowych - wynika
    z badań Pentora. W ciągu roku odsetek ten wzrósł o niecałe 3 pkt proc.
    Szybciej za to przybywało rachunków bankowych.

    Teraz ma je 48,3 proc. ankietowanych, a rok wcześniej było to 42,9 proc.

    Wzrosła również liczba gospodarstw, które zaciągnęły kredyty (z
    19,5 proc. do 20,3 proc.), a spadła liczba tych, które mają w bankach
    depozyty (z 17 proc. do 15 proc.).

    Najbardziej mogą być chyba zadowoleni wydawcy kart płatniczych.
    Jeszcze rok temu miało je 25 proc. ankietowanych, a teraz odsetek ten wzrósł
    do 30,5 proc.

    Polska jest nadal krajem mało "ubankowionym". W ciągu 2 lat
    możemy się jednak spodziewać eksplozji obrotu bezgotówkowego - uważa
    Krzysztof Pietraszkiewicz, dyrektor Związku Banków Polskich.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-20 10:55:49
    Temat: Re: Polska nadal słabo "ubankowiona"
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > W "Banku" w ktoryms numerze widzialem takze fajne wyniki ankiet -
    > prezentujace wlasnie nasze ubankowienie. Szzegolnie ciekawie prezentuje
    sie
    > "dlaczego nie chce konta w banku" :)
    [...]
    Tak sobie patrze na ta grupe i stwierdzam, ze generujesz chyba 70-80% ruchu.
    :) Czy Ty caly dzien siedzisz i szperasz na necie w poszukiwaniu artykulow?
    Sesja sie juz skonczyla??? :)))))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-20 11:16:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    ruchu.
    > :) Czy Ty caly dzien siedzisz i szperasz na necie w poszukiwaniu

    eeee. Tak sie zastanawiam, czy cokolwiek brac w tym semestrze. Absolutorium
    zrobione, jeden egzamin w czerwcu + magisterka... Wezme cos w piatek - ze
    znajomymi trzeba sie czasem spotkac :)
    wlasnie ide konczyc ksiazke - bardzo ciekawa.

  • 4. Data: 2002-02-20 11:35:59
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cALc8.225$V...@n...chello.at...
> [...]
    Absolutorium
    > zrobione, jeden egzamin w czerwcu + magisterka... Wezme cos w piatek - ze

    A co to obecnie oznacza "absolutorium" w kontekscie tego, ze napisales:
    "jeden egzamin w czerwcu"?
    Dotychczas wydawalo mi sie, ze absolutorim to zaliczenie i zdanie
    wszystkiego z wyjatkiem obrony pracy.

    Karol

  • 5. Data: 2002-02-20 11:43:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co to obecnie oznacza "absolutorium" w kontekscie tego, ze napisales:
    > "jeden egzamin w czerwcu"?
    > Dotychczas wydawalo mi sie, ze absolutorim to zaliczenie i zdanie
    > wszystkiego z wyjatkiem obrony pracy.

    No, teoretycznie tak - masz racje.
    Praktycznie roznie juz wyglada.

  • 6. Data: 2002-02-20 11:46:05
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a50210$di4$1@news.tpi.pl...
    > A co to obecnie oznacza "absolutorium" w kontekscie tego, ze napisales:
    > "jeden egzamin w czerwcu"?
    > Dotychczas wydawalo mi sie, ze absolutorim to zaliczenie i zdanie
    > wszystkiego z wyjatkiem obrony pracy.
    Mi sie tez tak zdawalo... A wg tego co AMRA napisal, mozna powiedziec: "mam
    absolutorium, ale jeszcze tylko musze zaliczyc egzaminy z najblizszych 5
    lat, gdyz jestem na 1 roku" :))))

    P.S. Mi brakuje tylko 1 zaliczenia :) Ehhh... jeszcze troche i "po ptokach"
    :)
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 7. Data: 2002-02-20 11:52:06
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Ej, no!
    > Jestem na IV roku i w czerwcu jak sie cholera w koncu wezme, a nie bede
    > siedzial na tej grupie mam nadzieje opuscic mury rozowej uczelni. :)
    Rozowej? Jakos dziwnie mi sie to kojarzy :)

    > Zostal mi tylko koncowy z angielskiego - reszte punktow juz zrobilem.
    >
    > Kurde ide sobie, wylacze komputer!
    I myslisz, ze Ci sie to uda? Ja tez co chwile mowie - jeszcze 5 min i sie
    biore do pracy :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-02-20 11:52:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 9. Data: 2002-02-20 12:37:51
    Od: "martenss" <martenss//antysapm@box43.pl>

    porownaj te dane z profilem kliencim bankow.

    problem tkwi w niesmiertelnym do srednie + to ponad 60% spoleczenstawa i
    zaraiaja do sredniej krajowej, a w dodatku bank to ponad ich sily

    no chyba ze kredytcik ratalny ooo tak tylko tu pojawia sie problem oceny
    ryzyka

    i kolko sie zamyka