  • 1. Data: 2002-02-20 09:34:13
    Temat: Ile spływają płatności KK do banku?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Kto mi powie czy jest i ewentulanie jaki jest maksymalny czas spływu na rachunek
    karty kredytowej uznania ze sklepu? W ogóle jak to się odbywa? POS sprawdza
    limit i chyba przesyła transakcję? Czy też transakcje są księgowane dopiero po
    spłynięciu slipów? Czy ktoś pokusiłby się o opisanie takiej drogi? Od
    przeciągnięcia karty w POSie do pojawienia się kwoty na rachunku. To właściwie
    tak dla własnej satysfakcji bym się dowiedział. Ale najważniejszy na razie jest
    dla mnie czas trwania takiej operacji.

    Pozdrówka,
    piwar.

  • 2. Data: 2002-02-20 09:39:11
    Temat: Re: Ile spływają płatności KK do banku?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    właściwie
    > tak dla własnej satysfakcji bym się dowiedział. Ale najważniejszy na razie

    czas - min. 1 dzien, przewaznie 2,3 dni, zdarza sie jednak ze i 2 tygodnie
    czy miesiac.
    POS moze sprawdzac limit a nie musi. Sprawdzenie limitu nie powoduje jeszcze
    zaksiegowania transakcji.

    D.

  • 3. Data: 2002-02-20 09:41:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    właściwie
    > tak dla własnej satysfakcji bym się dowiedział. Ale najważniejszy na razie

    A i tydzien mi sie zdazylo - nie wiem od czego to jest uzaleznione.
    Jeszcze jak placilbys na zelazku...

  • 4. Data: 2002-02-20 10:15:33
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > czas - min. 1 dzien, przewaznie 2,3 dni, zdarza sie jednak ze i 2 tygodnie
    > czy miesiac.

    A ponad trzy miesiące? Bo ja tak mam i to mnie bardzo zastanawia/dziwi. Znaczy
    operacja jest oczywiście reklamowana, bo nie jest moja. Tylko tak długi wpływ
    uznania do banku musi wzbudzać pewne podejrzenia. Nie zauważają tego w banku?
    Pewnie nie, bo ich to mało interesuje (jeśli dodam, że nazwa zaczyna się na C,
    to też chyba trochę tłumaczy ;) ). A czy powinno? Chyba tak...
    Pozdrówka,
    piwar.

  • 5. Data: 2002-02-20 23:00:15
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    POS jeśli robi autoryzację to blokuje daną kwotę na rachunku do czasu jej
    rozliczenia (ok. 2-3 dni roboczych). Do czasu rozliczenia transakcji i tak
    masz pomniejszony limit na karcie, mimo ze operacja ta nie została
    faktycznie rozliczona.
    Jeśli autoryzacji nie było, to transakcja także jest rozliczana w ciagu ok.
    3 dni ale nie jest robiona wcześniej blokada.
    A jak płacisz na "żelazku" to tego już nikt nie wie, jak długo to potrwa, ja
    spotkałem się z obciązeniem po 7 miesiącach.

    Grześ