    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank i jego "system"
    Date: Wed, 24 Feb 2010 08:54:34 +0000 (UTC)

    Było już wiele razy na temat Polbanku - cóż to więcej dodać? Na pewno
    uważam ludzi, którzy mają tam swoje główne konto za wielkich kozaków z
    wielkimi jajami!

    Oto jak wygląda wyciąg transakcji dla konta (wybrałem ostatnie 15
    transakcji reszta opcji domyślna):

    http://img144.imageshack.us/img144/3573/polbank.png

    Jak widzimy w Polbanku kwota wypłaty może być ujemna! To żaden problem
    przecież, przynajmniej dla nich. Te 2,98 to 1 dolar, który dorzuciłem
    bodajże 2 albo 3 razy przy płatności paypal (dotacja na Haiti) i poszło
    to osobno, no i "system" chyba klęknął. Powiem szczerze, że nawet mi się
    nie chce wnikać czy dobrze to bank pobrał czy nie, zresztą patrząc na
    taki wyciąg to raczej odechciewa się nawet dzwonić. Dalej zaznaczyłem
    tytuł przelewu. Dwa razy taki sam. Niby nic dziwnego, może tylko poza
    tym, że przelew z 17.02 jest z mojego konta i rzeczywiście taki mu tytuł
    nadałem. Natomiast przelew z 18.02 jest od mojej koleżanki i raczej
    takiego tytułu nie miał. Tutaj rodzi się podstawowe pytanie- czy możemy w
    ogóle ufać temu co widzimy przez www Polbanku lub na wyciągu? Ja powiem
    szczerze, że mam już poważne wątpliwości. Na szczęście wpłacam mniej
    więcej tyle, ile chcę wydać, więc mniej więcej, to się zamyka, ale jak
    ktoś ma tam swoje pieniądze to aż strach się bać.
    Teraz jedziemy dalej. Oto wyciąg dla tego samego konta tylko wybrałem
    więcej opcji - 5 ostatnich transakcji dla kwot od 0 do 3 pln i oto co mi
    się pokazało:
    http://img696.imageshack.us/img696/7950/polbank1.png

    Już pomijam fakt, że te wyciągi się dosyć znacznie różnią jeżeli chodzi o
    układ, pal siedem, ale tutaj widać, że te 2,98 to jednak wpłata a nie
    wypłata na ujemną kwotę.

    Mam nieodparte wrażenie, że tak naprawdę w Polbanku nikt za bardzo nad
    ichnim systemem nie panuje (a większość to jest tak zwane ręczne
    rzeźbienie w gównie) i jeżeli ktoś znajdzie furtkę (a było już kilka
    przypadków) to może się nieźle obłowić i przy naprawdę odrobinie
    nieszczęścia mu się nie uda i wpadnie ;) Mając na uwadze nieciekawą
    sytuację Grecji oraz "system" Polbanku to ... to naprawdę trzeba mieć
    jaja ;)

    Xenocide