  • 1. Data: 2010-04-11 11:31:21
    Temat: Polbank -VISA - problem
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    Nie mogę dzisiaj dokonać żadnej transakcji KK VISA Polbanku. Wszystkie
    transakcje w internecie (w PL - nawet PAYU nie działa - i poza PL) są
    odrzucane z "winy banku". Oczywiście wszystkie kwoty mieszczą się w
    limicie karty. Coś z moją kartą czy też Polbank ma jakiś większy
    problem?

  • 2. Data: 2010-04-11 16:28:21
    Temat: Re: Polbank -VISA - problem
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Josh01 <j...@g...com> napisał(a):
    > Nie mog=EA dzisiaj dokona=E6 =BFadnej transakcji KK VISA Polbanku. Wszystki=

    Polbank - po prostu, po ludzku.

    Często tak mają. Więc warto mieć w zanadrzu inną kartę.

    Kilka tygodni temu w USA musiałem użyć innych kart z gorszym przelicznikiem bo
    w PL mieli w tym czasie "przetwarzanie nocne" i nie autoryzowali transakcji.
    Po godz. 6 rano polskiego czasu już wszystko śmigało.

    Na infolinii twierdzą że to na pewno nie wina banku że nie było autoryzacji.
    Po dłuższym marudzeniu przyznają że w czasie przetwarzania nocnego "mogą
    występować problemy z autoryzacją kart".

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-04-11 19:54:48
    Od: wojtunio <w...@r...net>

    On 11 Kwi, 18:28, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Kilka tygodni temu w USA musia em u y innych kart z gorszym przelicznikiem bo
    > w PL mieli w tym czasie "przetwarzanie nocne" i nie autoryzowali transakcji.
    > Po godz. 6 rano polskiego czasu ju wszystko miga o.

    Ja mialem odmowe autoryzacji w sobote w supermarkecie (Polbank-ERA).
    Karta Debet Visa z PKOBP przeleciala momentalnie.

    --
    Wojtek