  • 1. Data: 2010-04-16 20:12:27
    Temat: Polbank Hasło jednorazowe
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy po przejściu na "hasła jednorazowe" w Polbanku jest możliwość
    późniejszego wrócenia do certyfikatu ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-04-16 23:32:40
    Temat: Re: Polbank Hasło jednorazowe
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 16 Kwi, 22:12, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy po przej ciu na "has a jednorazowe" w Polbanku jest mo liwo
    > p niejszego wr cenia do certyfikatu ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Damian

    Jest mozliwosc zostania przy certyfikacie + haslo jednorazowe.

    Ja np. na jednym komputerze uzywam certyfikatu, na innych hasel
    jednorazowych. Nie wiem od jak dawna ale certyfikat dziala nawet pod
    Opera, przyznam ze jestem pozytywnie zaskoczony zmianami bo wczesniej
    posiadanie 1 certyfikatu bylo nadwyraz upierdliwe...

    Gdybys mial zamiar pytac jak dziala certyfikat + haslo sms to
    odpowiadam:
    - mozesz aktywowac hasla sms bez usuwania certyfikatu
    - przy probie wyslania przelewu odpala sie java
    a) znajdzie certyfikat to musisz go potwierdzic
    b) nie znajdzie certyfikatu to mozesz wygenerowac haslo sms

    To cala filozofia ;-)

  • 3. Data: 2010-04-17 05:58:12
    Temat: Re: Polbank Haslo jednorazowe
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > a) znajdzie certyfikat to musisz go potwierdzic
    > b) nie znajdzie certyfikatu to mozesz wygenerowac haslo sms

    To jest nawet super rozwiazanie :)

    Dzieki

    Pozdrawiam
    Damian

  • 4. Data: 2010-04-17 08:58:29
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam jeszcze jedno pytanko.

    Od jakiegos czasu mam taki problem ze podczas wysylania przelewu gdy
    system prosi o certyfikat to za pierwszym razem mam informacje ze nie
    mam certyfikatów i dopiero gdy zrobie drugi raz przelew to
    system widzi ten certyfikat.

    Jak teraz sobie aktywowalem hasla jednorazowe to przy 1 przelewie
    system wysyla sms a przy drugim widzi juz certyfikat i go uzywa. Ktos
    sie spotkal z czyms takim ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 5. Data: 2010-04-17 15:25:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 10:58:29 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Jak teraz sobie aktywowalem hasla jednorazowe to przy 1 przelewie system
    > wysyla sms a przy drugim widzi juz certyfikat i go uzywa. Ktos sie
    > spotkal z czyms takim ?

    Tak. Odczekaj 5 sekund po pojawieniu się kłódki zanim wciśniesz ten
    przycisk.

  • 6. Data: 2010-04-17 16:44:10
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Cześć

    > Tak. Odczekaj 5 sekund po pojawieniu się kłódki zanim wciśniesz ten
    > przycisk.

    Chyba jednak nie miałeś takie samego problemu.

    Mam certyfikat czyli system powinien w pierwszej kolejności go
    wykorzystać a
    i tak każe wygenerować kod jednorazowy tak jakby certyfikatu nie było.
    Pojawia się okienko "strona jest ładowana", i czekanie nic nie da bo
    zaraz
    potem pojawia się "Wygeneruj hasło jednorazowe aby potwierdzić
    transakcję"
    i potwierdzić mogę tylko hasło jednorazowe które przyjdzie sms-em
    (oczywiście jest kłódeczka)
    Jak anuluję i jeszcze raz go wypełnię lub zmienię ten przelew to wtedy
    już
    system korzysta z certyfikatu.
    Na razie w ten sposób sobie radzę :)
    Damian