  • 1. Data: 2010-04-16 17:33:54
    Temat: Linia kredytowa Citibank
    Od: Bartek <b...@o...pl>

    Na jakiej zasadzie Citibank ustala wysokość linii kredytowej w koncie
    osobistym? Czy linia jest przyznawana na podstawie dochodów, czy
    wpływów na konto? Czy są jakieś preferencje dla klientów Citigold?

    Niedawno otworzyłem konto i zastanawiam się, kiedy najlepiej wystąpić
    o taką linię, żeby dostać jak największy limit, a z drugiej strony
    ograniczyć formalności (prowadzę działalność i to dla mnie kłopot
    załatwiać wszystkie zaświadczenia, pity itp.). Będę wdzięczny za
    wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2010-04-17 09:05:10
    Temat: Re: Linia kredytowa Citibank
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Bartek <b...@o...pl> dared to write:
> [...]
    > ograniczyć formalności (prowadzę działalność i to dla mnie kłopot
    > załatwiać wszystkie zaświadczenia, pity itp.). Będę wdzięczny za

    Zadzwoń na infolinię Citi i zapytaj. Możesz nawet anonimowo (bez autoryzacji).

    k.