  • 1. Data: 2010-04-16 13:34:20
    Temat: BZWBK brak NIK'u
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Witam. Na pewno pare osob z grup zakladalo konto w bzwbk wiec chce o
    cos spytac - mianowicie przyjechal kurier z umowa dostalem pakiet
    startowy z pinem, grubsza ksiazeczke i umowe. Po 2 tygodniach przyszla
    karta i mail ze konto juz aktywne, ale zaraz?? Nie mam numeru NIK ??
    Przeszukalem umowy ksiazeczki nie wiem czy moze od kuriera go nie
    dostalem, czy go sie jakos inaczej dostaje?

  • 2. Data: 2010-04-16 17:11:42
    Temat: Re: BZWBK brak NIK'u
    Od: k...@g...com

    > Nie mam numeru NIK ??
    > Przeszukalem umowy ksiazeczki nie wiem czy moze od kuriera go nie
    > dostalem, czy go sie jakos inaczej dostaje?

    Zajrzyj proszę do Umowy usług bankowości elektronicznej, paragraf 1, pkt 2.

  • 3. Data: 2010-04-16 17:13:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ToRo999 <t...@g...com> wrote:
    > karta i mail ze konto juz aktywne, ale zaraz?? Nie mam numeru NIK ??
    > Przeszukalem umowy ksiazeczki nie wiem czy moze od kuriera go nie
    > dostalem, czy go sie jakos inaczej dostaje?

    Masz umowe "uslug bankowosci elektronicznej BZWBK24" ? To tam jakos w 1/3
    pierwszej strony jest podany (tak bylo dwa lata temu).

    a.

  • 4. Data: 2010-04-16 17:26:39
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Dzieki za pomoc, mialem slabo spiete kartki co zaslanialo skuteczenie
    NIK, mimo ze przestudiowalem wszystko ze 3 razy to sam nie bylem go w
    stanie znalezc.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2014-07-22 16:59:52
    Od: a...@a...edu.pl

    U mnie nie ma NIK-u, nie znam też PIN-u. W umowie jest tabela, w której znajduje się
    pole NIK, ale jest puste. Chyba odstąpię od umowy, bo gdy zadzwoniłem, kazali mi iść
    do oddziału. Nie po to zakładałem konto przez internet i kuriera, żeby chodzić do
    oddziału, żenada.