  • 21. Data: 2011-01-27 18:13:04
    Temat: Re: /Poczta Polska/ Bezpieczenstwo przekazu/wplaty na poczcie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:13, MK pisze:

    > A jak mam to zinterpretowac?
    > "Poczta zaproponowała odszkodowanie: 25,25 zł i zwrot kosztów
    > przekazu.
    > Mieszkanka Tarnowa uznała, że to zdecydowanie za mało, bo nie dość,
    > że
    > zgubiona kwota była wyższa [...]"

    Spytaj się pana redaktora z wyborcza.biz czemu nie potrafi napisać kilku
    niesprzecznych ze sobą zdań:

    "Poczta wypłaciła odszkodowanie wysokości... 25,25 zł (plus zgubiona kwota)"

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2011-01-27 19:09:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 11:13 AM, MK wrote:

> [...]
    > przekazu.
    > Mieszkanka Tarnowa uznała, że to zdecydowanie za mało, bo nie dość,

    jak dziennikarskie podniesienie cisnienia czytelnikom.
    Inaczej nie wyszedłby z tego horror i czytelnicy by sie nie podniecali i
    sprzedaż by nie wzrosła.

  • 23. Data: 2011-01-27 20:41:37
    Od: alfauser <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 08:34, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqo.googlegroups.com...

    > Przekazem pocztowym opłata za wizę? Co to za wynalazki.

    nie do końca. jak wyrabiałem wize do usa to miałem wrażenie że poczta
    jest preferowana. Z banku musisz zdobyć potwierdzenie z pieczątką co
    może kosztować i nie wszystkich bankach się da tak od ręki

  • 24. Data: 2011-01-27 20:50:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "alfauser" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ihslac$cul$...@n...net.icm.edu.pl...

    > nie do końca. jak wyrabiałem wize do usa to miałem wrażenie że poczta jest
    > preferowana. Z banku musisz zdobyć potwierdzenie z pieczątką co może
    > kosztować i nie wszystkich bankach się da tak od ręki

    Ale w przypadku wizy Obrońcy Narodów to jest wpłata na konto (bodajże w
    Citibanku), a nie przekaz pocztowy. Tyle, że jeśli realizowana na poczcie to
    jakoś tam lepiej traktowana.

  • 25. Data: 2011-01-27 20:56:43
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    A do Kanady inaczej:-)
    http://www.canadainternational.gc.ca/poland-pologne/
    visas/index.aspx?lang=pol&menu_id=47
    http://www.canadainternational.gc.ca/poland-pologne/
    offices-bureaux/email-courrier.aspx?lang=pol
    http://www.canadainternational.gc.ca/poland-pologne/
    visas/faq_citizens_poland-citoyens_polonais.aspx?lan
    g=pol

    http://kanada.geozeta.pl/wizy

  • 26. Data: 2011-01-28 07:45:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:28:11 +0100, z napisał(a):

    > Tyle już postów wysłanych a cytować nadal nie umiesz.

    Wrzuć do KF i problem rozwiąże się sam.

    --
    xbartx