  • Data: 2002-01-11 10:10:13
    Temat: Po jakim czasie moze przyjsc obciazenie karty?
    Od: "milosz danielewski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    przepisy?

    ps. co by bylo gdybym w tzw. miedzyczasie zrezygnowal z karty?
    ps2. w tzw. miedzyczasie stara karta utracila waznosc, czy moga przyslac
    mi obciazenie zrobione karta, ktora jest juz dawno zniszczona?

    --
    milosz danielewski