  • Data: 2002-01-11 12:10:23
    Temat: Re: Po jakim czasie moze przyjsc obciazenie karty?
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    milosz danielewski wrote:

    > Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    > dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    > przepisy?

    No własnie, sam jestem ciekaw. Do tej pory nie obciążono mnie za obiad
    w Wiedniu, dwa obiady w Splicie i nocleg w Plitvickich Jezerach,
    wszystko w sierpniu 1998. Płaciłem kartą PKO BP, której już od dawna
    nie mam, być może niedługo nie bedzie też konta. W regulaminine PKO BP
    nie znalazłem żadnej informacji na temat terminów. Czy regulamin Visy
    cos takiego okresla?

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]