    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Planetcash a mBank
    Date: Sat, 17 Feb 2018 00:49:34 +0100

    Czy to jakaś norma, że bankomat planetcash nie umie wypłacac z
    mBanku? Mam takiego jednego na oku. Jakoś czas temu próbowałem
    wyplacic 2000 - transakcja nie udana. Zignorowałem sądząc, ze może
    ta dziwna siec ma jakieś limity i tak sporej sumy nie umie. Ale mu
    odpuściłem bo niedaleko był Euronet.
    Dziś bliżej miałem do Eronetu, ale znowu mu podajnik zablokowałem,
    więc podtreptalem do już znajomego planetcash. Żądanie wypłaty 1000 -
    myśli mysli, bez żadnego komunikatu na ekranie oddał kartę i zrobił
    wydruk "transakcja niemożliwa". No to próba 200pln - to samo. Dzwonię
    na mlinie już mocno zaciekawiony. Pani sprawdza i okazuje się, że
    widzi tylko próbę i zwrot Euronetu (gdzie popsułem podajnik żądając
    zbyt wiele) a kolejnych prób z planetcash w ogóle nie ma w systemie
    (!). Atrapa jakaś a nie bankomat? :)

    --
    Marek