  • 1. Data: 2004-01-18 12:42:10
    Temat: Planet (z Fortisu) przez CodeWeavers wine - problemy
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    Witam,

    Dość dawno temu walczyłem z problemem przejścia z obsługą Planet na Linuxa,
    konfigurując przeglądarkę zgodnie z sugestiami także przezentowanymi tutaj
    na grupie. Udało się jedynie przeglądać rachunek, bez możliwości
    wystawiania przelewów (proszę o dyskietkę w napędzie A: ;-))))

    Obecnie zainstalowałem CrossOver Office firmy CodeWeavers i jej wersję wine.
    MS Office chodzi dobrze, Internet Explorer też się zainstalował.
    Zainstalowałem także VM z javą MS.

    Niestety IE nie przyjmuje certyfikatu prywatnego (prvinfo.p12) - z
    niezrozumiałych dla mnie powodów. Certyfikat Fortis ....cer zainstalował
    się bez problemów.

    Czy komuś się udało w pełni uruchomić obsługę pod Linuxem?

    Pozdrawiam,
    --
    Marek Chłopek