  • 1. Data: 2004-01-17 23:12:47
    Temat: Lukas i e-konto pro
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    Tak sobie przegladalem troszke archiwum oraz info na stronie Lukasa na temat
    tego konta. Wyglada ono na dosyc atrakcyjne. Prawie wszystkie oplaty,przy
    spelnieniu okreslonych warunkow 0zl(prowadzenie konta,dostep przez
    internet,telefon itp),brak wymagania minimalnych wplywow co miesiac itp.
    Ktos ma jakies negatywne opinie co do tego banku i do tego konta? Za opinie
    pozytywne tez bylbym wdzieczny :)

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 2. Data: 2004-01-17 23:53:35
    Temat: Re: Lukas i e-konto pro
    Od: "jan" <j...@p...fm>

> [...]
    > internet,telefon itp),brak wymagania minimalnych wplywow co miesiac itp.
    > Ktos ma jakies negatywne opinie co do tego banku i do tego konta? Za

    e-konto (bez pro):
    pozytywna - udalo mi sie zalozyc. w koncu, bo:
    negatywna - ponad miesiac, dokladnie 43 dni od zlozenia wniosku na www, a
    dokumenty odsylalem dwa dni po otrzymaniu koperty od nich, wiec zwloki z
    mojej strony nie bylo. do tego by przyspoeiszyc z moejj strony wyslalem
    poleconym

    drugi i trzeci negatyw:
    drugi: wypelnila wniosek tez moja druga polowa - po 50 dniach czekania na
    _jakakolwiek_ odpowiedz zadzwonilismy sami by zapytac co sie dzieje.
    infolinia wyjasnila ze zona ma stare konto "standart" i nie moga zalozyc
    drugiego konta w tym samym banku.
    maja racje, ale mogliby chocby poinformowac sami dlaczego nie zakladaja lub
    odpwoiedziec negatywnie i odmowic zalozenia konta. a tak odkladaja sprawe na
    bok, i jak nie zadzwonisz to sie nie dowiesz...
    trzeci: konto standart zalozone zostalo w momencie zakladania lokaty, kiedys
    byla promocja w lukasie , nazwyalo sie to lokata bodaj "90 dni" (w
    odroznieniu od innych bankow, gdzie byly normalne 3 miesieczne). negatyw za
    to, ze bez zawarcia umowy o ror-standart nie mozna bylo zdeponowac pieniedzy
    na te 90 dni.

    pozytywy - z e-kontem ok, niskie oplaty, mam bez tokena, 1 pln/mc (do
    unikniecia), w poznaniu mnostwo darmowych atmow bzwbk, oddzial do
    bezplatnych wplat. podoba mi sie tez weryfikacja w oddziale - oprocz dowodu
    klepanie 3 z 6 cyfr pinu, cos a'la logowanie do mbanku przez telefon
    janke

  • 3. Data: 2004-01-17 23:58:01
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    no i ani negatyw ani pozytyw, raczej absurd:
    przejscie z konta standart na e-konto lub e-konto-pro kosztuje 5pln, podczas
    gdy miedzy kontami lokata, e-konto, e-konto-pro nie ma zadnych oplat za
    zmiane. absurd polega na tym, ze zona poszla do oddzialu, zlozyla dyspozycje
    zamkniecia konta standart za darmo i tez za darmo natychmist zlozyla wniosek
    o e-konto
    ;)))
    janke

  • 4. Data: 2004-01-18 07:51:43
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    mithos wrote:
> [...]
    > spelnieniu okreslonych warunkow 0zl(prowadzenie konta,dostep przez
    > internet,telefon itp),brak wymagania minimalnych wplywow co miesiac itp.

    Jednym z warunków dla "zera opłat" są właśnie minimalne wpływy wysokości
    2 tys. zł.

  • 5. Data: 2004-01-18 07:52:12
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buchjv$5aj$...@a...news.tpi.pl,
    jan <j...@p...fm>:
    > no i ani negatyw ani pozytyw, raczej absurd:
    > przejscie z konta standart na e-konto lub e-konto-pro kosztuje 5pln,

    Nieprawda, nie doczytales:
    http://www.lukas.com.pl/download/nowa_toip.pdf
    Na e-Konto Pro jest za darmo.

    Wracajac do tematu - ja jestem z tego konta bardzo zadowolony, ale sa pewne
    rzeczy, ktore moglyby niektorym bardzo przeszkadzac. Szczegoly - patrz
    archiwum. Dobre podsumowania krytyczne sa tez na Forum mBanku, szukaj postów
    sygnowanych "Rycho".

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-18 09:05:27
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Jednym z warunków dla "zera opłat" są właśnie minimalne wpływy wysokości
    > 2 tys. zł.

    Albo srednie miesieczne saldo w wysokosci 5 tys w dowolnej formie ( lokata
    +rachunek biezacy ).

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 7. Data: 2004-01-18 09:30:59
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    mithos wrote:
    > Albo srednie miesieczne saldo w wysokosci 5 tys w dowolnej formie ( lokata
    > +rachunek biezacy ).

    *ORAZ* wpływy jw. *ORAZ* korzystanie z tokena przynajmniej raz na miesiąc

    http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp

    Michał

  • 8. Data: 2004-01-18 15:46:35
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Michale:
    > *ORAZ* wpływy jw. *ORAZ* korzystanie z tokena przynajmniej raz na miesiąc

    z tokena mozna zrezygnowac, co uczynilem i ja i moja malzonka.
    a wiec przy wpywach =<2000pln 0.00pln oplat za prowadzenie
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-01-18 15:47:51
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Nieprawda, nie doczytales:
    > http://www.lukas.com.pl/download/nowa_toip.pdf
    > Na e-Konto Pro jest za darmo.

    Prawda, ze nieprawda ;)
    ale nie zmienia to faktu, ze mozna ominac bezsensowna oplate najpierw
    likwidujac a pozniej otwierajac
    pozdrawiam, dzieki
    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-01-18 15:49:19
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > z tokena mozna zrezygnowac, co uczynilem i ja i moja malzonka.
    > a wiec przy wpywach =<2000pln 0.00pln oplat za prowadzenie

    oczywiscie pisze o e-... bez "-pro"
    zbyszko janke